Глава 2 Странна случка

50 6 1
                                    

Беше 10:40 и тъкмо се нанесох в новия ми апартамент в Бъфало.Естествено хората не знаеха, че тук има вампири.Макар че .... мама не спря да ми говори за някакви съмнителни типове.

-Мила хайде върни се в Маями.

-Не мамо стига мога да се оправя.

-Да но тук има лоши хора.Сигорна съм.-казваше настоичиво тя.

-Добре,добре-казах в опит да ми повярва.

След час бяхме пренесли всички кашони.Аз отпратих мама най-любезно и седнах да си почивам.Пуснах телевизора и чух по новините че в съседния на моя блок в който живея е станало убийство.Аз спрях телевизора и отидох до прозореца за да поставя своята любима орхидея.Тогава видях че някой отсреща ме наблюдаваше.Отмествайки погледа от цветето,погледнах към него.Когато ме видя бързо дръпна щорите.Аз не знаех какво да направя след тази случка,затова просто затворих прозореца,дръпнах завесите и се пльоснах на леглото вземайки любимата си книга.

Беше станало 19:30.Събудих се и осетих как корема ми каркори а в стаята беше много горещо.Отворих прозореца,а там видях нещо още по- странно.Вече ме наблюдаваха и от горния етаж на съседния блок.Както и да е дръпнах отново завесите.Взех си телефона и поръчах китайско.Одавна не бях яла,а доста го обичам.Сляд 15 минути се позвъни на вратата.Донесоха ми храната,настаних се в края на всеоще затрупаната маса и изядох спагетите набързо.Когато приключих се настаних на дивана и си пуснах телевизия.Даваха някакъв интересен филм за накой си агент под прикритие  в Мексико.Бях задрямала,когато чух,че се звъни на вратата.Станах и отворих а пред мен стоеше едно доста симпатично момче.

-Здравей,аз съм Майк.Живея отсреща.

-О,значи сме врата до врата.

-Не,несме.Азживея в блока отсреща.

След тези думи просто треснах вратата и заключих всички ключалки,а те бяха три.Бях доста замислена но се отнесох заглеждайки се във филма.

---------------
Надявам се да ви харесва. :)

Отмъщение воина страхWhere stories live. Discover now