"Don't tell youurrr mother kisss for another dieee fooorrr each otherrr We're cooolll for the summeeeerrr yeeeeaaaahhhhh"Bayılıyorum bu kadına ya.Baya baya Demi delisiiiiyyiiim.Anladıgınız üzere koyu bi Lovatic'im.Böyle duvarlarım posterneriyle dolu,kapımın üstunde konser zamanları olan kagıtlar yapıstırılı falan.Anladıgınz gibi koyu bi Lovatic'im daha once soyledigim gibi.Durun bi ne unuttum ben.Hah kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben Serenay,Serenay Aktaş.16 yasındayım.Uzun saclarım vardı ama Demi saclaeını kısalttıgı icin bende kestirdim.Gozlerimin ne renk oldugunu cozemedim.Bazen kahverengi oluyo,bazen ela,bazen yeşil.Pek uzun degilim.Kilolu da degilim zayıfta.Neyse kisisel ozelliklerimden bahsediyim azıcıkta.Duygusal bi insanım.Güçlü bi yapım var ama duruma gore degisebiliyo.Annemi ve Babamı cookk seviyorum onlar herşeyim.Annem Esma ve babam Yüksel birbirlerine çok aşıklar onlar gibi bi aşk istiyorum inş amin.
Su an 15 tatilin son gunlerindeyiz.Okulun bi an once baslaması icin dua ediyordum.15 tatilden sonra da okulların kapanması icin dua edicem.Simdi bu kız mal mı falan dersiniz okulların acılmasını istiyo hemde kapanmasını diye dusunursunuz ben size acıklayım.Simdi okulların kapanmasından bir ay sonra Demi konseri var ve M&G icin yeterince param var 2-3 senedir biriktiyorum babamdanda azıcık para destegi aldım ve tamamladım.Benim yerlmde olmak istediginizi biliyorum.Bende sizin yerinizde olsam benim yerimde olmak isterdim (o nasıl bi cumle oldu ya).
Normal bir Serenay gunde 150 kez Demi şarkısı dinleyebilir.Eger 149 kez dinlerse bilinki bi sorun vardır.Neyse benim sarkı dinlemem lazım size byu.
Bu ararda dinledigim sarkı Confident olck byu.
**
**Serenay gibi bende koyu bi Lovatic'im.Onun gibi gunde 150 kez Demi dinledigimi soylememe gerek yok zaten nwxbwjdnw
Bu bolumu yazarken dinledigim sarkılar tabisi de "CONFIDENT ve COOL FOR THE SUMMER" Bu arada Confident albumunu cooookkk ama cooookk sevdim.
Keske serenay gibi Demi konserine gidebilsem.Amin ins amin ins.
Bölüm kısa olabilir ama olsundu.
İnstagramdan beni takip edebilirsiniz:x.elofSizi kocaman opuyorum :*
Multimedya Demiaşkımm *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KONSER
Teen FictionSerenay,Serenay Aktaş o koyu ve Demi hastası bi Lovatic.Deminin yaz tatilinde olacak konserlne gitmek icin can atıyor.Okulun kapanmasına gunler sayıyor.Konser gunu yaklastıkca heyecandan yerinde duramıyor. Sonunda konser gunu geliyor Serenay konser...