"Ömrün çiçek gibi olsun."
Bunu dilerken ne kadar içtendi bilinmez ama eğer ömrümü bir çiçeğe benzetecek olursak eminim bu bir kaktüs çiçeği olurdu.
Güzel günlerin bana gelmesini bekleyerek daha fazla zaman kaybedemezdim. Hayatın güzelleşmesi için önce kendimden başlamam gerekiyordu.
Ve ilk randevu... Geçen geceki kendime gelişimden sonra diş randevusuna geç kalacağımı düşünemezdim herhalde.
Önce bir sürü tetkik yapılacak bir daha ki aya tekrar gelmem için randevu verilecek, özel doktorla anlaşılıp ortodonti tedavisine başlanacak. Tel takılacak yahu önce gülüşü güzel olmalı insanın, önce kendinden başlamalısın değişime diyerek bir yerinden başladık.
3 ay sonra tellerim takıldı, 17 yıl boyunca çektiğim ıstırap sona erdi artık fotoğraflarda 28 dişimle beraber güleceğim, hep güleceğim.
Hayatım Güzin abla olmakla geçti bu yaşıma kadar, sınıfın hep bi güzel kızı olurdu ve tabi ondan hoşlanan erkeklerin akıl danışacağı bir ablaları vardı. Sınav haftası peşimden ayrılmayan ve sınıfta kalmaktan benim sayemde kurtulan birsürü arkadaşım... Bir yandan staj dosyamı hazırlamaya çalışıp öbür yandan üniversiteye hazırlanmak zorundayım tabi kopya vermezsem bencil sayılacağım okul sınavlarını ve stajyer olarak çalıştığım bankayı saymazsak.
O akşam her zamanki gibi dikenlerimi çıkarmış birinin kızmam için bir şey söylemesini bekliyordum ve mesaj sesi galiba hayatım gülüşümle beraber şekillenmeye başladı.
Özyurt "Merhaba" yazmış ve sanırsam bu üçüncü merhaba deyişi üç aydan sonra artık nezaketende olsa cevap vermek zorundayım. (Tamamen yalnızlıktan)
İki üç konuşma sonra araşıyoruz. Niyetini anlamaya başladım derken buluşma teklifi geldi, cumartesi günü şehrin merkezinde buluşacağız. Galiba bu kendimi değiştirme, yeni beni bulma olayını fazla abarttım gibi ama Allah sonumuzu hayır etsin bakalım!Özyurt şehrin merkezine yabancı olduğu için ben gezdireceğim. Yemek yiyeceğiz neden herkes olduğundan farklı davranmaya çalışır ilk buluşmada anlamıyorum iki üç ay sonra ne olduğun ortaya çıkacak zaten niye zorluyoruz ki ben şu renkten hoşlanırım, ben yalanı sevmem, aldatılmaya dayanamam klasik ilk buluşma konuları nasıl olur bilirsin.
Eve döndüğümde Beril beni bekliyordu en sevdiğim arkadaşım bütün olanları otobüste konuşmamıza rağmen eve gelince bir bir anlattım tophaneye çıkıp şehri nasıl izlediğimizi, konuşurken ağzından çıkan sözcükleri seçtiğine kadar her şeyi anlattım tabi alınan papatyaları da unutmamak gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAKTÜS ÇİÇEĞİ
ChickLitHayatını bir yerden sonra düzene koymaya çalışan ygs mağduru Alya'nın diş teli, Özyurt ve Aytuğ'la mücadelesi