8 . BÖLÜM

15.3K 462 857
                                    

Arkadaşlar yazamadığım için Üzgünüm ama artık yazıcam hesabımı doğruladım...

Emre nin ağzından

Ezgi bana şok olmuş nidayla bakarken ben ise sırıtıyordum. Çünkü onun babasıyla benim babamın ortak olduğunu biliyordum. Annesi Ezgi'yi dürttü, bense gülümsememi genişlettim.

- Ezgi'ciğim neden bu kadar şaşırdın bilmiyor muydun yoksa? Diyerek Sırıttım.

Bana en kötü bakışlarıyla baktı.

- içeriye buyurmaz mısın Emreciğim? Dişlerini sıkarak söyledi.

Kulağına fısıldadım.

- içerisini kastederken senin yatak odanı mı kastediyorsun? Karnıma vurdu.

- güzelim bu da tahrik edici bir şeydi.

- Sapık!

Içeriye geçer geçmez babam :

- Siz tanışıyor musunuz ?Dedi

- okuldan arkadaşım.

Sırıttım ve Ezgi'ye göz kırptım.

- Bu güzel oldu deyip sırıttı babam

Bizde sırıtmak aile geleneğiydi galiba. Yemeğe geçtik ne yalan söyliyim. Yemekler çok güzeldi. Ezgi de çok güzeldi. Hem de çok güzeldi.

Ezgi söz aldı.

- Baba hafta sonu okulda kamp var. Gitmek istiyorum gidebilir miyim?

Babası:

- Hayır olmaz. Dedi

- İzninizle benimle gitsin Aynı sınıftayız sonuçta, benimle kalır. Dedim.

Babam:

- Aynen Kemal hem çocuklar da kaynaşmış olur dedi babam

Babası:

- Peki tamam ama kızım sana emanet delikanlı dedi.

- Merak etmeyin Kemal Amca.

Ezgi'ye baktığımda şaşırmıştı. Bende sırıtıp gözümü kırparak öpücük attım. Ezgi ise yüzünü buruşturdu. Bu hafta sonu çok eğlenceli geçeçekti.

Ezgi nin ağzından

Sonunda gitmişlerdi Yarın akşam üzeri yola çıkacaktık.

- Baba neden kendim değil de o çocukla gidiyorum kampa.

- kızım en azından yanında koruyucu bir erkek bulunsun dedi

- ben de kendimi koruyabilirim baba 18 yaşındayım!

- Ezgi, Emre ile gidilecek dedim o kadar dedi.

Bu işte bir iş vardı. Ama mutlaka gün yüzüne çıkacaktı. İç sesim de onay vererek "uyuyalım artık Ezgi'ciğim" dedi. Iç sesime Onay vererek yatağıma uzandım ve hemen uyudum.

Sabah alarmdan önce uyandım. Hemen kalkıp formamı giydim Günlük rutinlerimi tamamladı.
Çantamı alıp okula gittim. Gider gitmez okulun kapısında bekleyen Arya'yı gördüm. Hemen yanına gittim. Biraz sohbet edip sınıfa çıktık. İlk ders Coğrafyaydı. Birden moralim bozuldu. Coğrafya hocasını hiç sevmiyordum.

Dersler bitmişti. Kamp otobüsü gelmişti. Ama hala Emre ortada yoktu. Neyse, banane yani gelmemesi daha yararıma olur Tam ben böyle düşünürken yanıma Emre geldi.

- Ağzını kapa. Sinek kaçacak güzelim dedi.

- Ha ha ha çok komik. Dedim

Güldü ve kolunu omzuma attı.

❤Psikopat sapık❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin