Annemi kanlar içinde yerde gördükten sonra psikolojik olarak çökmüştüm. Kimseyi dinlemiyor başıma buyruk davranıyordum. Okula gitmek istemiyordum. Oysa ki gitmem gerekti. Annem yaşasaydı okumamı çok isterdi. Sırf bu yüzden her zorluğa rağmen okumaya çalışıyordum. Okulda genelde kafamı sıranın üstüne gömüyordum. Ama Bugün okulda duvarların üstüme geldiğini hissediyordum. Kimseye aldırmadan çantamı aldım ve dersten çıktım. Biraz deniz havası iyi gelir diye düşündüm. Sahile doğru yürümeye başladım. Bir banka oturdum. Az sonra havlama sesleri geldi kafamı kaldırdığımda yanıma tasmalı çok tatlı yumuşak tüylü bir köpek geldi. Çok tatlıydı. Ağzındada bir top vardı. Belki vakit geçer diye köpekle oynamaya başladım. O sırada köpeğin birine doğru koştuğunu gördüm. Arkamı dönüp baktım.
Oha gerçekmisin lan sen diye düşündüm tam o sırada yanıma gelip
_köpeğimle ilgilendiğin için çok teşekkür ederim bi an maxi kaybettim sandım.
,_önemli değil çok tatlı gerçekten.
_eğer ona bişey olsaydı denizin elinden kurtulamazdım. Deniz der demez gözlerimden yaş akmaya başladı. Annemin adıda denizdir. Birden kendimi tutamayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.zar zor banka oturdum. Oda yanıma oturdu.
_neyin var
_hi hiçbişey
_Bana anlatabilirsin. Gözlerine baktım gerçektende çok tatlı bir yüz yapısı vardı. Nedenini bilmiyorum ama kanım kaynamıştı daha adını bile bilmediğim yabancıya.