Best friends?!Hmm..I don't think so. [a Harry Styles fanfiction]

364 11 0
                                    

  Acesta este primul meu fanfiction.Sper sa va placa desi stiu ca nu ii poti multumii pe toti.

Enjoy!!

  Voi credeti in prietenia dintre un baiat si o fata? Doar prietenie...cei mai buni prieteni chiar? Ei bine eu credeam pana in acea zii cand aveam sa o pierd de tot pe  ea, fata care ma intelegea cel mai bine si care ma ajuta oricand si cu orice,fata care ma sprijinea indiferent de situatie. Cand mi s-a spus ca a plecat singura presimteam ca ceva rau avea sa i se intample,dar speram totusi lucrurile aveau sa decurga normal ca de fiecare data cand eram si eu cu  ea. Au fost momente,multe momente, in care vruiam cu orice pret sa o scot din lumea asta in care tot eu am bagat-o ,dar nu puteam,nu ma lasa Brian sa o fac,el e seful si a fost atras de ea din pirma clipa cand a vazut-o cu mine,  avea o slabiciune ciudata pentru ea la fel si eu si asta ma dranja cel mai tare, dar orice ar fii el decide. Nu poti sa treci peste cuvantul lui si dupa ce s-a intamplat cu baiatul de acum doi ani care a indraznit sa nu il asculte nu vruiai sa terci peste decizia lui.

  Nu am prea multe de facut decat sa astept sa se trezeasca. Si sa ma razbun pe jigodiile care au adus-o in starea asta pe Rachel."NU!Rachel nu ar vrea ca tu sa faci asta!" imi spuneam in minte incercand sa ma linistesc, dar nicio sansa, simtem cum nervii imi pulseaza prin vene varand sa iasa afara si sa se razbune cu orice pret! "Rachel nu ar vrea asta?! Uitate la ea are vanatai peste vanatai,buza sparta si o cicatrice in frunte si chiar daca nu se prea observa datorita parului ei lung si aramiu aia nu avea ce sa caute acolo niciuna din astea nu aveau!" mintea mea a luat-o razna, m-am ridicat brusc si mi-am controlat pistolul de la spate pe care il aveam mereu cu mine, in afacerea asta trebuie sa te asiguri, e prea periculoasa si trebuia sa imi dau seama de asta inainte sa o bag si pe ea in rahatu asta! 

-Ha-Harry...Rachel s-a terzit dar e...e atat de slabita si totusi asa de frumoasa vocea ei era slaba si inocenta si nu trebuia sa se forteze sa vorbeasca asa ca mi-am pus incet degetul aratator peste buzele ei rozali si mari "Shh...odihnestete" ii spun in soapta pentru a o linisti.

-Totul o sa fie bine iti promit! Am sa ii rezolv eu pe tipii aia si dupa am sa te scot definitiv din rahatul in care te-am bagat acum 2 ani! Tu doar culca-te esti slabita si ai nevoie de odihna,rezolv eu tot! am pupat-o pe frunte si am iesit din camera pregatit sa o razbun.

Deci cam asta e inceputul primului meu fanfiction.Astept parerile voastre cat mai sincere si intrebari daca aveti.Sper sa va placa si sa vreti sa imi cititi povestea in continuare. 

Best friends?!Hmm..I don't think so. [a Harry Styles fanfiction]~(pauza)~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum