Capitolul 1.Din nou fata cea noua.

201 8 1
                                    

 Rachel's pov.

 Give you this, give you that

  Blow a kiss, take it back

  If I look inside your brain

  I would find lots of things

 Clothes, shoes, ...

 Da cam asa suna alarma mea si imi placea melodia asta imi dadea bunavoie,e uimitor cate stari iti poate da o singura melodie,iar asta cu siuguranta ma facea sa ma simt in stare de orice sa stiu ca ma voi descurca si aveam nevoie de asta acum.

 *Cioc,cioc,cioc* 

-Intra!

-Scumpo!Trezestete de 7:15!Haide e prima ta zii de liceu aici si sunt sigura ca nu vrei sa intarzii si totii sa se holbeze la tine. imi spunea Bertra razand si dandu-mi delicat parul dupa fata.

 O da,liceu nou,eu din nou sunt fata noua care nu se poate acomoda.Deja eram obisnuita m-am mutat de la multe scoli din cauza slujbei mamei,dar de data asta era diferit eram la liceu clasa a 10a si avem sa raman in liceul asta pentru ca acum contractul mamei era de cel putin 4 ani sau cam asa oricum aveam sa termin clasa a 12a aici.Stiti comentarile acelea rautacioasa de genul "Uite ce buna e tipa noua" sau "Ce i-as face..." sau "comentarile fetelor "O Doamne cum sa porti bocanci din aia de rockeri sunt dezgustatori!",mda multe fite si rautati, dar am invatat sa ignor, dar si sa ripostez cand se exagereaza.

-Dar,doica vreau sa mai dorm!am spus eu usor trista facand o fata de catelusi ,stiam ca asta ar trebuii sa functioneze,intotdeauna functiona.

-NU!am ramas uimita de raspunsul ei e prima dat cand refuza fata de catelusi...Acum ridicate din pat mergi si fa-ti dusi,spalate pe dinti, imbracate,macheazate si vino jos sa iei micul-de-jun,ti-am facut clatite cu sirop de fructe de padure.O da doica ma cunostea cat se poate de bine avand in vedereca m-a crescut de la 4-5 ani pentru ca mama a fost ocupata cu munca mereu.Pe mama o vedeam destul de rar de cel mult 15-16 ori pe luna,dar muncea pentru mine sa imi fie bine si sa nu imi lipsesca nimic si nu mi-a lipsit poate doar momentele cand aveam nevoie de ea sa ma mangaie si sa imi spuna "Gata,gate iubita lu' mama totul o sa se rezolve o sa fie bine!",doica se descurca destul de bine.Ea nu are nici copii nici nu e casatorita si-a petrecut 12-13 ani din viata avand grija de mine si iubindu-ma de parca as fii fost copilul ei si imi placea sentimentul asta.

-Bine...am spus eu nu foarte multumita.Mi-a dat un pupic pe frunte si a coborat in bucatarie.

 M-am ridicat din pat somnorosa si putin ametita m-am indreptat spre baie mi-am facut dus,ce bine ca m-am spalat aseara pe cap pentru ca daca nu acum lenea m-ar fii oprit cu siguranta.M-am spalat pe dinti pe fata si gata cu treburile in baie.Ma uit nedumerita in dressing nestiind cu ce sa ma imbrac....Hmm cred ca asta o sa fie okeri pentru prima zii.M-am imbracat rapid dupa indreptandu-ma spre masuta mea cu macheaje, nu sunt o prea mare fana a machiajului pentru mine fondul de te un tus de ochii negru si rimel erau deajuns,sunt destul de obsedata de negru unghii negre majoritateahainelori in incaltarilor mele fiind negre, dar nu-mi pasa asta era ceea ce imi placea mie!Dupa ce am terminat sa ma machez si sa imi aranjez parul in niste carlionti nu foarte stridenti,dar totusi care se observau mi-am ridicat geanta neagra si am coborat in bucatarie.

-Hai ochii albastriii, hai e 7:48 la 8:30 trebuie sa fii la liceu.imi spunea doica ingrijorata ca am sa intarzii chiar din prima zii.

-Da si eu te iubesc!am spus amuzata de stresul Bertrei.

-Da scumpo si eu,acum hai mananca-ti clatitele.

Best friends?!Hmm..I don't think so. [a Harry Styles fanfiction]~(pauza)~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum