Request

362 14 0
                                    

From Miss_bubble-tea

Storyline Named Juliana

Cast by Juliana Evans and Vernon(Hansol) Seventeen

Mengisahkan seorang pemuda yang baru sahaja berpindah ke Malaysia untuk melarikan dirinya daripada teman wanita yang merupakan seorang pisau cukur.Semasa di Malaysia beliau sering diperas ungut oleh pemungut hutang bank keatas pinjaman dan penggunaan wang yang digunakan oleh teman wanitanya.Suatu hari apabila pemungut tersebut menyerbu rumahnya,beliau terpaksa melarikan dirinya.Sewaktu melarikan dirinya,beliau telah dilanggar oleh seorang gadis melayu yang cantik dan bersifat ayu.Akibat pelanggaran tersebut pemuda tersebut telah dibawa kerumah gadis itu dan merawatnya.Setelah menyedari kewujudanya dirumah gadis itu,pada mulanya dia ingin melarikan diri selepas berterima kasih.Malangnya kedua ibu bapa gadis itu muncul dan telah berfikir seweng terhadap mereka.Pemuda tersebut bersikap gelisah manakala gadis tersebut tenang bagaikan angin di laut.Tanpa pilihan mereka dinikahkan tanpa ragu-ragu kecuali kewujudan orang ketiga walaupun tidak pernah berlakunya ketelanjuran terhadap mereka.Pada mulanya gadis itu bersikap tenang tetapi apabila rumahnya diserbu oleh pihak wartawan beliau menjadi liputan hangat apabila suaminya dikehendaki atas berhutang dengan pihak bank sebanyak 4 juta won.Sikap perubahannya dikenalpasti oleh suaminya apabila isterinya kurang bercakap dan sering mendiamkan diri membuatkan dirinya risau.Apabila mengetahui puncanya,beliau dipaksa menjelaskan perkara.Nantikan pengakhiran cerita ini.

Hope you all support my story

Books Cover RequestWhere stories live. Discover now