...sa evadez dupa ce sunt cumparat
Am continuat sa sper ca voi fi cumparat
Am asteptat mult dar intr-o dimineata sa intamplat o femeia inalta ,slaba si carunta ma luat si ma bagat in cosul ei.Cand a ajuns in scara blocului unde m-am rostogolit din cos si am ajuns pe asfaltul incalzit de soarele arzator.
Cat am stat acolo numeni nu ma vedea dar am cintinuat sa ma rostogolesc pana am ajuns in fata unei cladiri mari si late si am intrat acolo.-cee?e locul asta?am strigat in gand cat am putut de tare.
Pana am realizat ca ma aflu intr-un aeroport . Am urcat in primul avion care mi-a sarit in ochi si am ircat in el ca sa pot sa vad lumea . In timpul zborului erau niste tulburari (cel puti asa ziceau pasa geri ca habar nu am ce sunt alea) si toti s-au agitata si au spus ca o sa moare si ca nu stiu ce o sa se faca si ziceau ca au copii si asa m-am speriat si eu si am crezut ca o sa ajung suc .
Cand avionul a aterizat m-am linistit si de atuci am stiut ca o sa am noroc de acum in colo perntru ca nu am murit in avion.Cand am iesit din avion totul era colorat si oameni parca purtau paturi legate cu un cordon .
-M-A-R-O-C....?!?!
Nu stiam ce inseamna dar am decis sa intreb pe cineva
-bl blu numu...
Asta era ce mia iesit pe gura ,si am realizat ca nu am gura si oameni nu ma aud
-pot sa scriu ceva!
Dar am realizat ca nu am nici maini ❌❌
Asadar din pacate nu am ce face ....-buna!se auzea din spatele meu
-da. Cine e ?Am intrbat speriat pana la samburi.-sunt eu!
-cine esti?
-sunt portocala mai sti cand te-ai trezit in ladita ?
-da....ma bucur sa te vad!i-am raspuns eu
-trebuie sa plec,mia zis el si a fost luat de un baietel .Eu mi-am continuat drumul panal la un aeroport(din nou)
-aaaaa...ce se intampla?!?!
In acel moment am realizat ca sunt luat de catre o fetita in mana ei si ca ea sa urcat cu mine in avion ...dupa cateva minute era gata sa ma manance pana cand am tipat:
-Nu ma mamca !!
-Ce ?Ai vorbit?spuse mirata fata
-te rog ! Iam zis eu.Dar dupa ce am vazut ca ea ma poate intelege si ca nu e doar o fantazie am incercat sa ii spun povestea mea.