Pokračovanie 3

50 5 0
                                    

Ivana s Dominikom už prišli.

Iva: Sme tu

Vikina: Ok pome

Tak ako sme išli

Išli sme pomali po ceste.. Ja som rozmýšľala som že ci pojdem na tu diskotéku večer. A vôbec že či mi dovolí Mišo.Rozmyslala som..No ako som rozmýšlala som sa potkla o  niečo ani neviem čo to bol..Par sekund nevnímam a už som na zemi...Všetci sa smiali no len Filip sa ma spýtal či som v pohode.Ja že hej no pozrela som na koleno a legini som mala roztrhane,a koleno rozbité...
Myslela som že od nervov vybuchnem...Totiž to boli moje obľúbené..
Vtom sa Filip ozval.

"Stavaj"

Filip ma dvihol zo zeme.A Ivana s Dominom  sa iba namna  pozerali.Bola som na ňu urazena.
No aj na  sebe hneď prvý deň so si spravila pekný trapas :)
Ale povedala som Filipovi dakujem a objala som ho.

Ivana: Nová láska??

Vikina: Niee,zato že má  len dvihol zo zeme?

Ivana pomlčala už radšej.

Dominik: Už sme tu.

Domino otvoril... A my sme išli dňu...Mal to tam celku pekne ani za nečudujem ked je bohatí :).
A má všetko čo chce. Išli sme do jeho izby.Mal fajnovu vodnú posteľ. Mal pp* izbu..Ivana samozrejme  sa machrovala že chodí s Dominikom.Stasne mi začala vadiť....Cca po pol hodine sa mi Dominik pri hovoril...Samozrejme me ked Ivana zaspala..A Filip hral xbox.
"Vikina?"

Vikina: Áňo? (Bola som stoho paf)

Dominik: Ideš somnou do kuchyne??

Vikina: Načoo?

Dominik: Uvidíš prosím pod.

Bola som ticho...Vtom si Domino prisadol ku mne,chytil ma za ruku.
"Prosím pod"
Zdvihol ma z gauča..A odniesol ma do kuchyne.Oprel ma kuchynskú  linku.Snažil sa mi dať pusu...ale neviem čo to do mňa vošlo,odstrcila som ho..

Vikina: Čo to robiš?

Dominik: Si pekná...A hlavne máš peknú ritku..:3 Celý deň tam pozerám...

Vikina: Dominik aj ty si pekný..A páčiš sa mi ale máš Ivu..A nechcem jej ublížiť...Navyše ma poznáš iba pár hodin.

Dominik: Chcem jej dať koniec...

Vikina: Prosím nespráv to..

Ostalo ticho  nevedela som že niečo takéto sa stane....Otočila som sa ku oknu a vtom niekto  zo zadu ma objal....Otočila som sa a zas to bol Dominik...Chytil ma za rit....

Vikina: Prestaň čo to robíš?

Utiekla som.... Išla som si do izby po bundu....

Filip: Kam ideš?

Vikina: Máš nechutneho kamaráta. Aoj..

Zabuchla som dvere.. A odišla som.

Pre pokračovanie votes,komentár :)

Stratená Laska..Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt