Hayatima yön vermenin zamani gelmisti. Kimine göre zamanimi boşa harcasamda ben yolumu çoktan çizmiştim. İstanbuldan eski aşklarimdan yaşanmisliklarimdan kaçicaktim.
Uzun bi veda olucak gibi Deryadan ayrilmak bana çok zor gelicekti. Daha haberi bile yoktu. Çünkü ailem beni terk ettiğinden beri arkasliğimiz hiç bozulmadi tek güvendiğim sirdaşim oydu. Zaman geldi artik ona söylicektim ama hala gelmedi çok merak etmeye başladim onu hiç bu kadar geç kalmadi ahh işte zil. Evet sonunda geldi, Deryanin yüzunde aci bi gülümseme ne olduğunu anlamadan o anlatmaya başladi bile ahmetle aralari bozulmuş hatta avmnin içinde kavga etmisler bu Deryayi çok sarmiş bitkin bi hali vardi ne kadar dil döksemde beni dinlemiyordu bu yüzden ona gitmek istediğimden bile bahsedemedim.Neyse artik sabah anlatirim .
Sabah deryaya güzel bi kahvalti hazirladim. Herşey mükemmel gözüküyordu ama hala Derya uyanmamişti. Uyandirmak için yanina gittim bi iki sarstim ne var ? Defne .
Hadi kalk sabah oldu kahvalti yapmamiz lazim sana anlatmam gerek birden toplanip kahvaltiya geldi. Işte tam zamaniydi Deryaya anlatmam lazim hatta ona benimle gelmesini bile teklif etmem lazim. Konuya nasil girsem acaba ?
... Sana anlatmam gereken şey benim artik bu sehirden gidicek olmam Deryanin yüzüne baktiğimda gözlerinin doldugunu fark ettim kendimi zor tutsamda devam etmem gerekliydi hayatin beni ne kadar yordugundan onunla herseyi paylastigimdan beni anlamasi gerektiginden bahsettim.Birden duraksadi ve...
Defne seninle gelmek istiyorum benide götür farkli sehir hatta farkli bi ülke ama yine ikimiz . Bu beni cok sevindirmisti çunku yalniz kalmaktan korkuyordum kahvaltimizi yapip alisverise cikma vakti gelmisti yeni kiyafetler yeni cantalar yeni ayakkabilar