Okulun ilk günüydü 4 arkadaşım ile yeni bir okuldaydık. Sınıfımızı öğrenmek için müdürün yanına gittik. Müdür:
-Merhaba arkadaşlar yeni okulunuza hoşgeldiz. Diyerek sıkıcı bir konuşmayla giriş yapmıştı. Tabi Eren dururmu hemen hazır cevap cevabını verdi
-Merhabalar hocam Su, Nur ve Aslı arkadaşlarımızla inş aynı sınıftayızdır.
-Tabiki Eren dördünüzde aynı sınıflardasınız fakat okulumuz sistemine göre başarı sınıflarına ayrılacaksınız şimdilik okulumuza yeni geldiğiniz için c sınıfından başlayacaksınız daha sonra başarı durumuna göre b ve a sınıflarına çıkacaksınız. Teşekkür edip müdürün odasından çıktık. Nur'un suratı asıktı nedenini sorduğum zaman bana şöyle bir cevap verdi ve yerime oturdum.
-Ya Su nasıl suratım asık olmasın adama ne diyo farkındamısın? Bildiğin beni c sınıfında bıraktı sizleri a sınıfına giriş biletinizi verdi. Aslı
-Nur kanka üzülme yani bizlerde o kadar iyi sayılmayız hem farklı sınıflarda olsak ne fark eder salla ya takma. Tabiki bende durmadım ve
-Olm sen niye her şeyi kafana takıyosun salla takılız. Dedim ve sınıflarımıza çıktık. İlk dersimiz boştu sonucta koşkaca TEOG'dan çıkmıştık. Tutturduğumuz çok çok iyiydi fakat özel bir lisede eğitim almak bizim için daha iyi olurdu bu yüzden bu koleji seçmiştik. Her neyse ufak bir özgeçmiş yaptıkdan sonra hocanın geldiğini fark ettim ilk dersimiz "FİZİK" ti hocamızın adı Fatoş'tu sevimli bir bayandı öyle kaba saba fizikcilerden değildi. Sınıf defterini aldı ve kendimizi tanıtmamızı istedi. Lanet olsunki listenin başındaydım. Su Okyanus kim arkadaşlar dedi. Tabiki el mahkum ayağa kalktım ve benim hocam dedim.
-Evet Su bize kendinden bahset biraz.
-Tabiki hocam. Ben Su Okyanus adım ve soyadım size garip gelebilir fakat birbirlerine çok yakıştıklarını iddia ediyorum, her neyse devam edelim öyle bir TEOG mağduru değilim hatta hiç değilim aldığım puan 680 puan bu okulu seçmemin nedenini kısacası şöyle söyliyim bir koljde okumak bizim için daha iyiydi, hobilerime gelirsek; baş tacım matematik diğerleri ise kitap, whatsapp, instagram, klasik olarakta müzik. İşte kısacası ben.
-Evet arkadaşlar devam edelim Eren Soydan
Eren ayağa kalktı ve kendini tanıttı kısaca
-Ben Eren Soydan Su, Nur ve Aslı ile okuldan geliyoruz. Kendime gelirsek iyi biriyim fesatlık ve yalandan nefret ederim arkadaşlık benim için çok ama çok önemlidir neyse hobilerim; baş tacım benimde matematik diğerleri ise flim izlemek, müzik ve fotoğraf çekmektir.
-Teşekkürler Eren devam edelim evet Nur Kızıl. Nur ayağa kalktı ve
-Merhaba arkadaşlar ben Nur Kızıl bende Eren ve Su gibiyim hobilerim;
baş tacım türkçe diğerleri kitap ve flim izlemektir.
-Teşekkürler Nur. Evet Aslı seni tanıyalım.
-Arkadaşlar ben Aslı Sırma kısaca bende diğerleri gibiyim. Hobilerim Su gibi Eren gibi. Dedi ve zil çaldı dışRı çıktık diğer derslerede girip bugünüde bitirdik yarın daha iyi bir gün başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafası Karışıkolanlardan
Teen FictionKafası çok karışık olan liseli bir kız önünde 2 yol var 1. Yol mu?? 2. Yol mu??