O saf kızın baygın bedenine poşet geçiriyorlardı havasızlıktan ölsün umuduyla zaten ne kadar dayanabilirdiki o zayıf bedenindeki ameliyat yarasına. Almışlardı zorla böbreğini kim bilir kimlere satacakdılar çıkarcı adamlar. götürüyorlardı rastgele bi ormanlık alana, atıcaklardı bi çalılığın arkasına yada bi uçuruma....
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Parası için seviyorlardı bu adamı her zaman yalakalık yapıp gözdesi olacaklarını sanıyorlardı ve tabiki gözdesi olup para alabileceklerinide bıkmıştı bu çaresiz adam tek arkadaşları değil aileside yapıyordu çünkü. adam karar vermişti herkesden uzak bir yere taşınacaktı kimsenin bilmediği bir yere...
Hazırlanmaya başlamıştı
Kesin gidecekti çünkü ihtiyacı vardı, bıktırmıştılar bu adamı.Tum hazirliginin bitmesi sadece iki saat almisti yanina alacagi tek sey kiyafetleri,para, çadır ve 1 hafta yetecek gıda malzemesi almıştı 4-5 gun çadırda durup ev yapmak için ormandan bir seyler toplayacak ve kulübe yapıcakti arabaya bindi ve artık yeni hayatı onu bekliyordu...
Rastgele gittigi bir yolda ormanlik alan bulmuştu oraya sürmeye başladı...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kız yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu ameliyat yeri acısını belli etmeye başlıyordu kız ağlmaya başlamıştı canı çok yanıyordu gözleri ve elleri bağlıydı bu işini zorlaştırıyodu nefes almasıda az da olsa poşedin içinde olduğu icin zor oluyordu nasıl olsa bu havada bitip boğulup ölecekti... ama buna karşı savaşmalıydıki hayatta kalsın daha ne olduğunu anlamadan kız kendini burda bulmustu ve bu biraz onu korkutmuştu en son hastanedeyken birisi ağzını kapatmıştı gerisini hatırlamıyordu hastanede çalışan masum bir hemşireydi sadece o birşey yapmamıştıki kimseye yan tarafındaki acının nedenini hala anlayamıştı çünkü daha ne olduğunu anlayamamıştı...
Bu iki bedenin bedenleri kadar ruhlarıda bir okadar çaresizdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çaresiz Aşk
General FictionBir kız. çalılıkların arkasına atılmış kısacası ölüme terkedilmiş biri.Fazla çaresiz belki şuan son nefesini veriyor bile olabilir yada birinin onu kurtarmasını bekliyor... Bir adam hayatından ve ailesinden bıkmış, ailesinden uzak yalnız başına bir...