Başlangıç

0 0 0
                                    

Meraba sevgili günlük bugün seni ilk defa aldım. Normalde hiç sevmem böyle şeyleri ama insanın içini dökmek istediği bir şeyler arıyo be . Bende haftasonu seni almaya karar verdim.

Sen şimdi diceksin . Niçin bu kadar yakınıyosun diye ama içimi bi bilsen benimle birlikte kahkaha atarsın . Çünkü ben ağlayamam acımı kederimi hüznümü hep o derin kahkahalarım gizler benim.
Kimse anlamaz . Anlamasınlar da zaten .

Çok dost kazığı yedim ama hala akıllanmadım naparsın işte birden sahipleniyorum resmen kulu oluyorum ya. Onları kırmamak için her dediklerini yapıyorum kötü olsalar bile (dış görünüş) yanlarında duruyorum çirkinse bile "saçmalama tabiki benden güzelsin" diyorum. Çünkü onları kırsam elime bir şey geçmiycek. Evet ordan çok mal duruyor olabilirim ama inan bana birinin kalbini kırmaktansa tüm dişlerimi kırarım daha iyi .

Bende insanlar tarafından ağır sözler duyuyorum sonra onunla birlikte gülüyorum kendini bi halt sanıyor.
Ama tabi ben o lafları kolay kolay atamıyorum içimden.

Abi sanane benim kilomdan sanane benim gülüşümden sanane benim saçımın rengi ve sıklığından sanane ya.
Bunlar benim sorunum sen ilgilendirmez . Bi haddi bil ya. Bi kendin süz sanki bana İngiliz kraliçesi ya.

Neyse ney ben hafif şişmanım 63kiloyum ama göbeğim yok . Lise birim yanaklarım var ama her insanda ki gibi . Arkadaşlarım güzel tatlı ve sempatik olduğumu söylüyorlar ki galiba öyleyim.

Aman geçelim bunları ya ben sana yaşadıklarımı anlatcam.

Ben pınar conger. Sağlık lisesinde okuyorum . Okul çok iyi en yakın arkadaşımla aynı sınıftayız ama hala yakınmıyız bilemiyorum.

Ortama ayak uydurmak çok zor oluyo ama işte yuvarlanıyo insan.

Eve otobüsle gidiyorum iyiki de otobüsle çünkü arkadaşlarla birlikte gidiyoruz filan.

Yeni eve taşındık geçen yaz burda birsürü tanımadığım insanlar var . Ama çocukluğum burda geçmiş işte napalım.

Yaa ben yine başından anlatmaya başlayamadım bi durun.

Evet okulun ilk günü :

"Off eda nerdesin sen ya kapının önünde yetim gibi kaldım kızım acele et. "

"Ya kanka idare et yoldayım dayımla geliyorum. O değilde benimki geldi mi göz kulak ol kızlar bakıyomu ona ?"

"Kanka daha ortalıkta bile yok bak kesin senin gelmeni bekliyo. "

"Ahahha pınar ya neyse hadi görüşürüz 5 dakikaya ordayım ben "

"Tamam "

-telefon konuşması biter-

Bu kim ya ? Şuan da abartısız biri üstüme abandı yani bu nasıl sarılmaktır ya ?
Bi 3dakka sonra ayrıldık . yüzü tanıdık geliyo ama kim ki bu ?

"Pınar , canım ya bi tanıdık sen varsın tanıdınmı beni ?"
(Sabah sabah çattık iyimi hayır tanımasa adımı nerden bilcek )" evet tabi tanıdımda ismin gelmiyo aklıma."

"Esma ben dersaneden zehranın arkadasıydım orda tanışmıştık."

"Haa sen o esmasın ."

"Neyse ben gidiyim Pınar arkadaşım geldi."

"Tamam canım görüşürüz."

Dakka bir gol bir abi böylemi tanışcam herkesle ne kadar iğrenç bi durum.

Aha Eda geldi vallaha Eda bu.

Off be yok böyle bişey . Nasıl sarıldık okulun ortasında .

"Kanka Doğu bize bakıyo ."

"Ve yanındakiler" dedim ayrılırken.

"Öff bune yaa böyle duvar kekoları gibi dizilmişler ayrıca bu ne ara kanka yaptı kendine ya ?"

"Duvar kekosu oo süper valla artık onların adı keko kanka"

Müdür ve yanında kendini superman zanneden müdür yardımcısı . O gözlük nedir dayı ya . İnsanın güldükçe gülesi geliyo.

Vee sınıflara gidiyoruz. Ben D sınıfına Eda ise C sınıfına girdi. Olum bu tipler ne lan bizim hayallerimiz vardı. Hissediyorum şuan da hepsinden "cups" "cups" sesler gelmeye başladı. Neyse bi kızın yanına oturdum. Bu kız eski okuldandı tanıyodum yani.

Sonra arkadakilerle konuştum hepsi şeker kızlar tabi dönem sonunda nolurlar orası meçhul.

Olum gelsene işte içeri . Gitmiş kapının ağzına beni çağırıyo ya . Neyse canım kankam.

"Kızım Doğu kızlara filan baktımı onun o gözlerini oyarın ben "

"Ya sen bi sakin ol kimseye baktığı filan yok hem siz sevgili bile değilsiniz ki bi kendine gel bi rahatla ya."

"Doğru söylüyosun ben onun neyiyim ki zaten neyse ya ben gidiyom sınıfa "

"Tamam"

Öff be Pınar şu dilini tut biraz bak kızı üzdün al işte ya . Kapının ağzımdayken bi hoca girdi. İsimleri okumaya basladı listenin sonuna geldik ve benim adım yoktu nasıl ya.

Çantamı aldım ve sınıfa bakmadan hocanın peşinden odasına gidip hangi sınıfta olduğumu öğrendim .
Oha ama Edayla aynı sınıftayız. Keşke Allah'tan başka bi şey isteseydim neyse buna da şükür.

C sınıfına girdim . Oha bunların tipler diğerlerinden daha beter ya . Hay benim şansıma ya.

En arka sıra boş heh oraya geçiyim ama şu öküzün biraz sırayı cekmesi lazım üstesinden gelirim heralde.

"Pardon sırayı biraz çekermisin?"

"Tabi"

"Saol"

İyi bari en azından öküź değiller.

Eda hala kapının önünde Doğu'yu kesme peşinde ya. Uzakdan o kadar komik duruyo ki anlatamam.

"İnşallah bende bu kadar vurulmam eniştene " dedim gülerek.

"Olunca görürüm canım " dedi gülerek.

"Şaka maka aman Allah korusun ya ben kendimle baş edemiyom onunla napıyım ben."

"Olcak olcak kanka şu Doğuyla aramızı bi yapıyım sıra sanada gelecek."

....

İlk gün böyleydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatın İçindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin