Benim adım kadir kırklareli'nde dogdum ve futbolcuyum şuan 13 yaşındayım .Ben futbola mahalle maçlarında başladım,çünkü çevremdeki çoğu insan futbol oynardı bu da benimde ilgimi çekti ve bende futbol oynamaya başladım ilk başlarda bana küçüğüm diye pas atmasalar bile ben onlardan pas isterdim ve her defa'sında rakibe kaptırırdım topu bu yüzden hep bana kızarlardı ama sonra okula başladım.1.sınıf, 2.sınıf derken 3.sınıfta bir kulübe yazıldım yani kırklarelispor'a seçildim.O zaman yani ilk başladığım gün benden büyüklerle oynadım ve sağ bek olarak başladım ama zamanla stoper mevkinde oynadım.Başladığım ilk gün kendi kaleme 1 gol ve rakip kaleye 3 gol atmıştım yani hat-trick yapmıştım.Ama zamanla kendimi geliştirmeye başladım zamanla bir üst grublarda oynamaya başladım bir süre sonra yavaş yavaş antrenman'lar ağırlaşıyordu bu nedenle yorulduğumuz oluyordu ama hiç vazgeçemedim ve futbol oynamaya devam ettim.
4.sınıf bitti ve yeni bir okul yeni arkadaşlar, yeni hoca'lar yani öğretmenler tanımaya başladım.5.sınıf'ta okul takımı maçları olmuştu ben kaptan seçilmişti 3 maça derken 5.sınıf bitti ve 6.sınıf başladı okul aynıydı sadece yeni arkadaşlar gelmişti.Ve okulun ilk ay'ı bitti ama bende bitmiştim. Çünkü beden eğitimi dersinde ayağımı kırdım ve yaklaşık 2 ay hem yeşil sahalardan hemde okuldan uzak kalmıştım,futbola alışmam kolay olmadı çünkü ayağım kırıldı haliyle yere basarken ayağım ağrıyordu ama idmanlara çıkarak yavaş yavaş toparlandım. Kendimi hazır hissettiğim zaman takımla çalışmaya başladım zamanla eski formumu geri kazandım. Tabiki tekrar'dan lig başlamıştı u12 ve u13 liğleri u12 liginde finalde lüleburgaz spora 4-0 yenildik, kırklareli'ne ağlayarak gelmiştik ama u13 liginde ligi na mağlup bitirdik ve şampiyon olduk.
Şimdi ise u14 ligindeyiz farklı farklı yerleri gezip öğreniyorduk heee bu arada maçlar için gidiyoruz. Yenilerek,yenerek,berabere kalarak bitirdiğimiz bir sürü maçlar var hâlâ da devam ediyor ve antrenmanlar daha da ağırlaşıyordu, zorlaşıyordu. Çünkü kindisyon eksikliğimiz vardı. İdmanlar sadece koşu ve ısınma hareketleri ile başlayıp bitiyordu.
Çünkü futbol böyle bir oyundu. bunları yapamassan fulbolcu olamssın kondisyon şart fizik. Ayrıca futbolcu olmak istiyorsan antrenmanları kaçırmaman lazım. Futbolcu olmak istiyorsan bunlara katlanmak zorundasın bir işi yapmak istiyorsan yani o işi gerçekten severseniz o sevdiğiniz işi yapabilirsiniz ve asla zor gelmez ve son bişey söyliycem aile desteği şart aile desteği olmazsa hiçbir işi başaramazsınız.
"HAYEL EDEBİLİRSENİZ GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİNİZ"