#2 (neighbour)

23K 252 19
                                    

[Sehun pov]

"Nae omma..appa"

Aq mngucap kn kata² terkakhir sblum aq ditinggal kn dgn Kai hyung untuk 1 minggu sbab parent aq nk blik kmpg nenek ada masalah sikit.

Ptg tu lpas aq dh siap packing barang..kai dh smpai dulu nk tlg angkat beg.X bnyak pon sblah rumah lagi pon..tapi mls lh kjap ke sana kjap ke sini kn..

********

Tiba² mlm tu Kai kluarkn laptop kat dpan muka aq.Aq tngah syok layan runningman dia gi off tv.Dia kata ada bnda lagi mnarik untuk di tonton dlm laptop nya.

"Sehun dh mtg kn..jom layan bnda ni"

Aq terkejut dgn apa yg dia ckp..mmang aq prnah bagitau dia yg satu pagi tu aq kencing dlm sluar bngun pagi..padahal kluar cecair putih suam dn melekit.dh mtg katanya.

Aq perhati kn je apa yg dia nk bkak.Mula² aq x syak apa² ingat drama cinta yg sweet smpai thap bleh potong kaki..upanya dia bkak vid lucah..kimK btullah..

Blum start tngok btg aq dh nk tgang..geram btul aq..mula² nk lari dri tngok bagi alasan bsok sklah kna tidur..Kai hyung than plak..katanya awl sgt lgi..mer x nya baru kul 7.55 mlm..gila btullah..

********

Mcm² vid lucah dh kitaorg tngok..nafsu aq pon dh mmbuak bagai nk rak dh..aq cover btg aq yg dh mngang dgn bntal.yg Kai lpak jer tyg btg dia yg tgang habis tapi masih dlm sluar lh..dh pukul 10 mlm..still mnonton bnda tu..x bleh lpas dh..aq dh set alarm tido kol 11.so ada sejam lgi ^^

********

Jam skarang pukul 10.40 mlm.Nafus aq dh mcm apa dh..bnyak sgt dh vid lucah aq tngok dgn Kai hyung..tiba² tnpa aq sedari rupanya tgn aq dh mngusap² paha Kai.Ptut lh dia pndang aq pelik.

Dia pgang plak tgn aq.Aq x layan..mata aq lekat kat vid tu.Dia usap² lmbut tgn aq.Pastuh gnggam tngan aq lmbut dia bawak tgn aq sentuh btg dia yg masih berbalut dgn sluar pendek.Dia usap² kn tgn aq kat btg dia.

"Hyung...."

Aq berani kn diri pnggil dia.kami berpndangan.Maigodddd

"Gwenchana lets move on"

Dia lpaskn tgn aq,tgn aq masih di situ x dpat nk grak kn.Dia bkak sluar di prlahan².Nk gugur jntung aq tngok btg dia yg tgang habis sdang mnunggu untuk diusap.

"Come on sehun"

Aq pon turut kn aja..Tngan aq mngusap² btg dia..kali prtama dlm sjarah hidup aq.Nikmat btul rasa nya walaupon bkn btg aq yg diusap..tapi bila dpat mngusap btg yg bsar..wow sgt best..

"Tittt..tittt.."

Bunyi alarm fon aq memecah kn aktiviti hot aq tu.Kacau daun.Aq kata dgn dia..Besok sklah dia pun akur dia bnarkn aq tidur.

********

Balik sklah aq tngok Kai dh terpacak dpan pintu tnpa pakaian hanya bertuala.Sangkaan aq baru lpas mandi kottt..aq pon hmpir trlupa yg aq dgn dia...pastuh baru aq teringat balik...merah muka aq dibuatnya..

Dia tarik lngan aq..Dia duduk kan aq kat atas paha dia.Dia bkak tuala dia..Btg dia dh tgang dulu..automatik btg aq tgang..

"Hyung.."

Aq cuba pujuk dia untuk tidak melakukan nya..dia tidak endah kn nya.Dia meraba² dada aq.Tetek aq di picit dn di geletek nya.

Aq terangsang.Tngan sbelah nya lgi mngambil tngan aq dn dia mnyuruh aq mngusap btg nya.Aq pun akur kerana sudah tidak dpat elak kn nya lgi.

Dia mraung sedikit apabila aq mngusap² btg nya.Tgn nya mula mmbuka zip sluar aq.Btg ku tlah kluar dri sluar.Dia juga turut mngusap² btg ku.Aq rasa nikmat sgt.

Stlah beberapa minit..aq rasa sperti ingin terkencing..

"Hyung..nk..ken..cing"

Dia x lyan.Btg aq dh berdenyut²..kaki aq mngjang.Erghh...tgn aq terus terusan mngusap btg Kai.Makin lama mkin laju kerana aq dh x tahan.

Satu cecair kluar dri btg aq.Cecair suam dn hangat.Aq penat..Tgn aq masih lgi mngusap btg Kai.Dia bringkn aq kat atas sofa.Tgn aq masih lgi mngusap.

Btg nya dh berdenyut².Akhirnya dia juga memancut kn cecair.Kami keletihan.Bila ibubapa aq ketuk pintu rumah..kitaorg dh tertidur.

"Diaorg dh tido kut bang"
"Nae..bsok jer lh"

Tamat chapter 2..
Tunggu chpater 3 yer..
Vote
X

D

[Complete] GAY DIARY |kaihun fanfic|Where stories live. Discover now