Be Alright -1-

5.1K 48 21
                                    

MERHABA BELİEBER KARDEŞLERİM!!!!SİZİN GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ!!!YORUM YAPAR VE VOTELARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM

Alarmımın her zamanki gıcık sesiyle uyanmayı planlarken ben alarm kurmayı unutmuştum!!!!!!!!Offf! Yine mi lanet okul???Neden yaz tatili 3 ay da okul 1001 gün anlamıyorum....Hemen ayağa kalktım.İlk işim her zamanki gibi aynaya bakmak oldu.Seslice esnedim, zaten evde birtek ben vardım. Kısa bir duşa girmem gerekiyordu artık saçlarımın halini görmeyi bırak anlatmamı bile istemezsiniz .Hemen kısa bir duş alıp çıktım,saçlarımın doğal olan dalgalarını maşa sayesinde biraz daha belli etmiştim.Artık güzel görünüyordu saçlarım...Giysi olarak salaş kapalı pembe bir t-short altına kot şortumu giymiştim.Okul için gayet güzeldi.İlk gün sonuçta...Aşşağıya kahvaltı yapmaya indim.Dolaptan dilimlenmiş domates,salatalık ve zeytin peynir türünden şeyler çıkardım.Her birinden birer tane alıp en azından biraz atıştırmıştım.Tam olarak servisin gelmesine 5-6 dakika kalmıştı,ve ben dolapta duran coca cola'yı gördüm.AH!!Hızla elime aldım ve başıma diktim.Servisten gelen bir DÜT-TTT!!! sesi duydum ve cola'yı üzerime döktüm.Evet çok iyi!Dakika bir gol bir ! Koşarak servise bindim.Ve çantamda kulaklıklarımı aramaya başladım.Olamaz!!!Evde kaldı.Kahretsin nasıl olur yaaa?Evet anlaşıldı bugün güzel bir gün olmıycak ............

<><><><><><><><>OKULDA<><><><><><><>

 

Servisin camından okulu görünce hemen ayağa kalktım.Çok büyük bir okuldu.Yeni ve güzel.....Yeni okulum güzel olacağa benziyordu.Yeni çocuklar,yeni okul,yeni arkadaşlar,yeni (sıkıcı)dersler ve tabii ki de yeni öğretmenler...........Birdenbire biriyle çarpıştım.Ve resmen ayılığım nedeniyle koridorun sonuna kadar kayan adama baktığımda hiç ama hiç öğrenciye benzemiyordu.Fakat emin olun şu an onun sıradan bir öğrenci olması için her şeyimi verirdim.....

''Çook özür dilerim.Şe-ey ben a-aa dalmıştım.'' dedim adama bakarak.

''Adınız neydi?'' dedi somurtarak .....

''Tiffany Mathers'' dedim neden sorduğunu merak eden bir yüz ifadesiyle.

''Okul çıkışı büromda olun lütfen!'' dedi.Öff alt üstü çarpıştık yahu!Adamın adını bile bilmiyorum.Bir öğretmene de adınız ne diye soramam.Hemen bir arkadaş edinmem gerktiğinin farkındayım......

Evet,yine yapıyordum.Önüme bakmadan yürüyordum.Kafamı hemen kaldırdım ve önüme bakmaya çalıştım ancak bu seferki dikkatsizlikten değildi.Kız bana yaklaşıyordu.Benimle konuşmaya başladı.

''Hey!Sen de yeni olmalısın.'' dedi.Sanki kendisi değildi....

''Evet,sen değil misin?''dedim saçma bir soru sormuştu ve bu soruya en mantıklı cevap buydu....

''Bende yeniyim.Buradaki herkes gibi....'' dedi.

''Adın ne ?'' dedim ,bir arkadaş edinme umuduyla...

''Hannah adım Hannah '' dedi bana gülümseyerek.Çok iyi bir kıza benziyordu...

''Telfon numaranı alabilir miyim ?'' dedi düşüncelerimi yarıda bırakmamı sağlayarak.

''Tabii'' dedim ve ona telefon numaramı söyledim .Ve bende onu kaydettim.

''Zilin çalması gerekirdi...'' dedi şaşkınlıkla Hannah.

''Çalar şimdi''dedim ve birkaç saniye sonra zil çaldı .

''Sanırım sınıflarımız aynı.''dedi bana göz kırparak Hannah.

''Umarım''dedim ve sırıttım.........

EVET ARKADAŞLAR!!!BU BENİM İLK HİKAYEM!!UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR <3333

&lt;&gt;Be Alright &lt;&gt; (Justin Bieber Story)Where stories live. Discover now