Be Alright -4-

557 26 16
                                    

EVET ARKADAŞLAR!! GEÇ YAZDIM GERÇEKTEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM ....TATİLE ANTALYAYA GİTMİŞTİM.VE BU YÜZDEN BU BÖLÜMÜ BİRAZCIK DAHA UZUN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM....

İYİ OKUMALAR.......

''Tam 12.30'da havaalanında olmamız gerek!''dedi ve bunun üzerine yine çığlıklar ve sarılmalar.....

ACABA TİFFANY'İ MİAMİ'DE NELER BEKLİYOR???????

_____________________HAVAALANINDA___________________

Hannah bavullarımı bagajdan kurtarmaya çalışıp başardıktan sonra bende havaalnındaki danışmalara biletimizi gösterip nerede beklememiz gerektiğini ögrendim.Kalbim göğüs kafesimi delicekmiş gibi hissediyordum...Hannah etrafına bakınarak bana 'HAZIR MISIN'diyen gözlerle bakıyordu.

''Çok ama çok heyecanlıyım!!''dedi .Oda benim gibi hissediyordu.

''Tıpkı benim gibi!''diyerek cevap vardim .

''Soğuk bir su alalım.''dedi.

''Tamam.Sol taraftaki kafeteryadan alalım hemen .''dedim ve hızla ilerlemeye başladık.

''Şu anki heyecanıma ancak su iyi gelebilir .''dedi bana bakıp sırıtarak.Bende ona bakarak sırıttım.

Kafeteryaya vardığımızda satıcıdan hemen 2 soğuk su istemiştim.O da ikiletmeden verdi.Parasını ödeyip derin nefes alarak suyu içmeye başladım.Taki uçağımın anonsu yapılana kadar.....

''Hannah!!Anonsu duymadın mı?Koş hadiii!!!''diye bağırdım ve ikimizde bavulları da alarak hızla koşmaya başladık.Aceleyle koşmaya başladığımda soldan gelen bir adam bana fena halde toslamıştı.Tam bir öküzdü !!! Bütün bavullarım yerde olan ben çocuğa 'KALDIRSAN DİYORUM'diyen bakışlar atarken anonsum bir daha tekrarlanmıştı.Çocuğa hiç bir şey diyemeden yerimden kalkıp hızla koşmaya devam ettim.Bana şaşkınlıkla bakan Hannah ise arkadan konuşup duruyordu...

''Oha çocuğu gördün mü çok yakışıklıydı ve sana çarptı.''deyip devam ettirdi.

''Çok şanslısın kızım!''deyince sinirle ona bakıp:

''Bir öküze çarptığım için mi?''diyerek susmasını sağladım.Sinirden kıpkırmızı kesilmiştim ancak şu anda uçağa yetişmem lazımdı.

''Koltuk numaramız kaç?''dedi Hannah.

''6 ve 7'' dedim ona bakarak.

''Hadi o zaman şurası.''dedi bana bakarak.Kafamı salladım ve bunun üzerine oraya oturduk.

''Yol boyunca ne yapacaksın?''dedim merakla...

''Ben mi?Uyuycam tabii kii...''dedi.

''Uyumak mı? Ah olamaz..''dedim ona bakarak.

''NEDEN?''dedi merakla.

''Ben taşıtlarda hiç uyuyamam ki!!''dedim ona.

''Ne acayip yaratıksın sen ya....''dedi ve bunun üzerine ona dönerek gıcık bir ses tonu kullanarak:

''Tatlı rüyalar!!''dedim.

-----------------

Yaklaşık bir saat olmuştu ve ben bir sağa bir sola kıpırdanıp duruyordum. 

Uçaklarda hep böyle olurdum,çok sıkılmıştım ve sıkıldığım zamanlarda hep lavaboya gider aynaya bakıp dururdum.Yanımda mışıl mışıl uyuyan Hannah'ı uyandırmamaya çalışarak yerimden kalktım ve lavaboya doğru ilerledim.

Lavaboda ilk işim aynaya bakmak oldu.Kabarmış olan saçlarımı küçük bir el hareketimle düzelttim.Sonra lavaboda da sıkılmak için yeterince nedenim olduğunu anladım ve Hannah'ın yanına doğru ilerlemeye başladım.

Hannah'ı uyandırmamaya çalışarak yerime oturdum ve Hannah'ın hemen yanında oturan çocuğa bakmaya başladım.

Son derece yakışıklıydı.Ayrıca yüz hatlarıda yeterince belirgindi.Hemde bu çocuk BANA ÇARPAN ÖKÜZDÜ !!!! İnanamıyorum ya!Sıkıntıdan öküzleri kesmeye başladım.........

-------------------------------

Camdan bakmam geldiğimizi anlamam için yetmişti.

''Uyan uykucu!!!Artık resmen Miami'deyiz....''dedim.

''Ne ? Ne çabuk vardık!''dedi sersemce.

''Hayır tatlım sen çok uyudun!''dedim son derece flörtöz ses tonumla.

Bu sırada Hannah'ın yanında oturan öküzün de bana baktığını farkettim.Herkesle birlikte....Sanırım heyecanımı gizleyemeyip sesimi gereğinden fazla yükseltmiştim...

''İnelim şu uçaktan!''dedim kısık sesle Hannah'ın kulağına fısıldıyarak.

''Neden?''dedi Hannah.

''Sanane!İnelim''dedim hemen .

Hannah hızla ayağa kalkıp çantaları alıp hızla indi.Bende arkasından....

''Ne oldu birdenbire?''dedi .

''Hiiç zaten inme vakti gelmişti.''dedim.

''Doğru!''dedi ve sırıttı.

''Hangi otelde kalıyoruz?''dedim Hannah'a soran gözlerle.

''Miami hotle''dedi bana gülümseyerek.

''Ne?''dedim şaşkınlıkla.

''Evet bütün ünlüler hep orayı tercih eder ve son derece lükdtür....''dedi.Ne gerek vardı şimdi?

''Bu kadar lükslüğe ne gerek vardı?''dedim odundum.Odunun kız versiyonu...

''Off Tiffany!Ne anlarsın?Sen bana bırak!''dedi gülümsedim.Cidden de anlamıyordum .Eğer gelecekte bir sevgilim olursa kesinlikle romantik olmalıydı o da odun olursa işimiz iş :D

ARTIK RESMEN MİAMİ'DE TATİLDEYDİM........................ <3

EVET SEVGİLİ OKUYUCULARIM!!!!YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.....YORUMLARINIZA BAYILDIM.HEP BÖYLE BİR OKUYUCU KİTLEM OLSUN İSTEMİŞTİM OKUYUP GEÇMEDİĞİNİZ VE YORUM YAPTIĞINIZ İÇİN SAĞOLUN

BU BÖLÜMÜ DE BEĞENİRSİNİZ İNŞALLAH :))))

VE UÇAKTA Kİ ÖKÜZÜN (TİFFANY'NİN DEĞİMİYLE :D) KİM OLDUĞUNU SİZ TAHMİN EDİN ARTIK :))))

 AYRICA BU BÖLÜMÜ BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDE YAPTIĞI YORUMLA BENİ ÇOK MUTLU EDEN MZEYYENPULLUK'A ADAMAK İSTİYORUM.HEPİNİZİ ÖPTÜM SAYIN!!!!!

 

&lt;&gt;Be Alright &lt;&gt; (Justin Bieber Story)Where stories live. Discover now