Tiba-tiba
Luhan rasa ada org peluk dia. Dia ingat Suzy peluk so dia biarkan je la. Mereka berpeluk lama la jgk.Luhan dpt rasa badanya dipusing. Bila Luhan pusing Luhan terkejut yg peluknya tadi adalah sehun.
Luhan:se....sehun....h...hg....bu...buat...APA dkt sini.
Sehun:*smirk*aku suka kau.so kalau aku nk cium kau blh x.
Luhan:a....ape.*dub dab dub dab*
Sehun menghampir mukanya dgn Luhan tiba2 Suzy masuk kelas.
Suzy:Luhan aku beli air kegemaran ka.....kau....Ni.*tngk sehun n Luhan*
Suzy:ape kau buat tu sehun? Kau buat APA dkt Luhan.
Suzy tarik Luhan jauh Dari sehun.
Sehun:aku x buat pa pun.hehe*smirk*
Sehun berlalu keluar.
Skip~~~
Di rmh sehun
Ding~Dong~
Mrs oh:sehun tngk kejap siapa dtng.
Sehun:Dae
Sehun buka pintu n ternmpk family Luhan sudh smpai.
Mrs xi:annyeonghaseyo sehun sshi.*tunduk*
Sehun:anyeong aunty *tunduk* sila la masuk aunty uncle.
Mr &Mr's xi:Dae
Sehun: Omma aunty n uncle xi dh dtng ni.
Mrs oh:Dae thank u syg.
Sehun:welcome.
Mrs oh:sehun syg tolong pnggil hyung n appa ckp family xi dh dtng.
Sehun:Dae.
Mrs oh menyambut family untk minum sementara tunggu laki dia mai. Sehun naik n pnggil Mr oh n tao. Mr oh n the boys turun. Kris terkejut tngk tao dkt rmh sehun.
Kris:tao sshi.
Tao:Dae.waeyo.
Kris:KNP awk ada dkt rmh sehun Ni.
Sehun:dia abg angkat aku.family aku ambik dia sbagai and angkt sbb tu la dia ada sini.
Kris:ouh
Luhan yg duduk disebelah kris hanya senyap main hepon. Mrs & Mr xi smbng dgn mrs & Mr oh. Sehun n tao rancang nk bgi kris n luhan jeles.
Tao:hyung jom mandi swiming pool.
Kris:xpe la hyung tngk korng main sudh.
Tao:dae.
Sehun:omma kitorng nk pi mndi swimming pool dulu ok.
Mrs oh:dae.
Mereka pun mndi. Mereka mesra gila berpelukkan. Lps mandi maid mereka ajk tuan muda makn.mereka keluar dari swimming pool. Maid mereka menyediakan tiga mushroom soup n garlic bread. Mereka mkn bersuap-suap.
Tiba2
Sehun:hyung mulut hyung comot.
Tao:ye ke.
Sehun:ye mai sini sehun lapkan.
Luhan n kris tngk je perangai adik beradik ni. Sehun menarik muka tao. Mereka bercumbu. Kris hilang sabar n dia blah Dari tmpt tu cpt. Luhan pun ikut kris.
Sehun LPs ciuman tu.Tao:lakonan kita menjadi give me five.
Sehun:*give me five dgn tao*
Skip~~~
Mrs oh tunjuk tmpt yg mereka hendak bercamping. Ada empt khemah. Satu untk mrs xi n lakinya. satu utk mrs oh n lakinya. Satu lagi tao n kris.Dan lagi satu sehun n luhan. Mereka berehat dikhemah masing2. Sementara Mr oh n Mr xi tngh buat siap2 utk buat BBQ ank mereka duk melepak di tepi tasik. Tao duk sebelah kris.
Tao:awk.... Awk marh ke.
Kris:xla mana ada marah lagi suka ada la. Pi la buat lagi.
Tao:awk jngn la slh sangka dia nk jeleskan luhan. Tu ja*penggan tangan kris*
Kris:*menolak tangan tao dgn kasar*ye la tu.
Tao: kalau xnk caya sdh.
Tao blah nk pergi menolong appanya. Kris nmpk sehun tngk bual luhan. Kris ingin tahu ape yg diorng tngh ckp tu.
Sehun:awk..... Awk oky.
Luhan:Ape kau nk sebenarnya ni.
Sehun:saya nk awk.
Luhan:hg nk aku buat ape tao kan ada.
Sehun:awk jeles ke .
Luhan:xdak masa aku nk jeles dgn hg.
Sehun:awk....*pengan tangan luhan*
Luhan*tepis tangan sehun*
Luhan berlalu pergi tinggalkan sehun. Kris "diorng ni btlka xdak hubungan. Maksudnya tao ckp tu btl la."
Skip~~~mlm~~~
Mrs xi:mkn dh siap. Cpt mkn sebelum sejuk.
Semua:dae.
Lps mkn ibubapa mereka cerita tentang zaman mereka dulu.kami menyanyi bersama.main bersama.
Mrs oh:oky dh masa utk tidur dh lewat dh ni. Boys go to sleep tomorrow we all clean ok.
The boys:dae.
Di khemah tao
Tao siap2 utk tdr.tao baring mengering tiba2 tao rasa badanya di peluk.tao pushing nmpk kris.tao x Lyn kris pun.
Kris:chagi mianei.because not trust u.
Tao:hmm.whatever. I just want go to sleep.
Kris:chagi
Tao:Dae wae?
Kris mendekati tao. Mereka bercumbu.lps tu kris menyium Leher tao.kris meraba seluruh badan tao.kris cium bibir tao semula n buka seluar tao.ehem ehem. Korng phm la ape benda tu .
Di khemah sehun.
Sehun baring n mengering je Arah luhan xpi luhan tidak mahu bertentang dgn sehun so luhan pun mengering kearah lain. Sehun merapat badanya n luhan. Luhan bergerak sikit utk berjauh dgn sehun .
Sehun:awk bngn kejap saya nk ckp sesuatu ni.
Luhan:*bngn*ape dia.
Sehun:kenp dgn awk ni.
Luhan:xdak pe.
Sehun: ye la tu.
Sehun merapat mukanya dgn luhan. Luhan menolaknya.sehun menolak luhan hingga terbaring.sehun baring atas luhan.luhan melihat kearah lain. sehun menolak mukanya utk melihatnya.mereka bertentang mata tiba2 air mata luhan bertakung.
Sehun:awk jngn la nangis.
Luhan: blh x awk stop semua bnda ni.saya dh x tahan dgn semua ni.
Sehun:mana blh bnda ni Baru nk mula. Izinkan saya utk melakukan INI.
Sehun cium luhan.luhan terkejut.sehun Cuba buka seluar luhan xpi dihalang olah luhan.luhan menolaknya.
Luhan:saya belum bersedia lagi la sehun saya masih saygkan suzy.
Sehun:xpe kan saya ckp saya akan tunggu bila awk dh ready.
Luhan: saya xkan jatuh cinta dgn awk sehun so stop make me fall in love with u.we just can be friend.so remember that. I don't like you.
Mereka pun tdr berasingan.sehun tdr di luar n Luhan tdr DLM khemah.
Bersambung.
YOU ARE READING
Hūñhãñ
RandomSejak hari Perkhemahan telah berlakunya keajiban terhadap Luhan dan sehun. Jika ingin tahu sila baca walaupun ia x berapa seronok. (boy×boy)