1.Bölüm

168 6 5
                                    

Okulun ilk günüydü . Eski arkadaşların olmayacağı bir gün . Herkesi ilk görüşümdü.

Herkes okula servisle geliyordu . Çünki okul şehrin dışındaydı . Servisten indiğimde içimi çok fazla heyecan sarmıştı . Sınıfa doğru yürürken geri gitmek istiyordum önceki okulda arkadaşlarım gibi değillerse ben ne yapardım .

Kapıyı açıp içeri girdiğimde bana koşarak sarılan bir kız gördüm kız geri çekildiğinde kızın Gözde olduğuna çok sevindim çünki Gözdeyle küçüklükten beri tanışıyorduk . Gözde sınıfta olan herkesi benimle tanıştırmıştı .

Tam o an içeri çok yakışıklı biri girmişti sınıftaki her kez ona bakıyordu .

Ama o erkek Aslı diye bir kızın yanına girmişti . Bende artık o erkeğe mağlum mağlum bakarken Gözdeye yakalanmıştım.

G》Tatlışko sen yoksa Arasa mı kesiyordun ?

S》Ney ! Hiçte bile yok ölyle şey .

G》Görücez .

S》Görücez.

Gözdenin bu imasıyla kendimi gerçekten kötü hissetmiştim.

Sınıfa öğretmen girdiginde ayağa kalkan tek ben olmuştum.

Ö》Oturabilirsin Selin.

Öğretmenin benim adımı söylediği zaman şaşırdım. Ben daha önce hiç adımı soylememistim .

Öğretmenin Gözünden

Biraz önce pot kırıyordum. Selinin annesi olduğumu bilmemeli.
Yoksa beni asla affetmez.

Ö》Evet, bu yılki sınıf öğretmeniniz benim . Bu yıl biraz daha yoğun geçecek . Sonuçta artık 12 siniz . Bende size eskisi gibi davranmayacağım .

G》Geziler yine olucak dimi .

Ö》Malesef desem yalan olur tabikide sizi bunalıma sokmayacağız. Sonuçta tek 12 sizsiniz ve sizden umutluyuz çocuklar.

Selinin Gözünden

Bi an hiç bitmeyecek sandım . Kendimi eve attığım da daha yeni başlayacağını nerden bileyim .

Babamın yeni eşi Ece bana alttan bağrıyordu .

Babam annem öldükten 19 yıl sonra evlenmiş ve kendinden 10 yaş küçük bir bayanla hemde.

E》Selin hadi gel aç kalma .

Diye bağrıyordu bense onu takmasken yakışıklı Arası düşünüyorum.

Arkadaşlar merhaba bu kitap benim ilk kitabım lütfen düşüncelerinizi yazın ve konuşmalar konuşan kisini adıyla başlıyor

FRIENDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin