Det är ganska ofta som jag har för mycket tankar i mitt huvud, vissa grej fastnar och jag tänker länge på dem medan vissa bara åker förbi med än gång.
Folk säger ofta till en; va dig själv eller om du är dig själv så kommer allt att gå bra, men är det någon som någon gång tänkt på att det inte är så lätt, jag försöker att vara mig själv varje dag för att det är den som jag vill vara men på senaste året så har jag tappat bort mig själv. Jag vet inte vem jag är även om jag varje dag utåt visar något annat.
Vem är jag? Hur ska jag veta det? Jag är bara 15 år men ändå så ska jag veta, jag skulle kunna säga att jag är ganska annorlunda också, jag har färgat hår och hatar jeans! Jag har haft jeans på mig 5 gånger i hela mitt liv ungefär vilket är ganska ovanligt men jag tror ändå att det är den som jag vill vara den som är annorlunda och sticker ut för vem vill vara som alla andra? Kanske vill jag vet ibland,
Jag kände det häromdan när vi hade idrott och jag satt på bänken bredvid, jag insåg hur annorlunda jag var ifrån dem, det fick mig att känna mig konstig som om att det var något fel på mig. Jag tänkte att om jag kanske hade haft mer intresse för mode och bättre klädsmak och haft jeans varje dag så kanske hade jag passat in bättre? Jag insåg att det kanske faktiskt var sant men spelar våran klädstil någon roll? För på insidan är vi väll egentligen ganska lika, alla har problem och alla har en svag punkt, och hittar du den under fasaden som dem har byggt upp då får du se den äkta och riktiga delen av dem, den delen som dem gömmer bäst för att det är den punkten som sårar dem mest.
Då kanske ni undra hur vet du allt detta? Det gör jag inte men jag vet hur det känns för att jag själv har en svag punkt och det är något som jag skyddar med mitt liv.
Men som sagt detta är bara mina egna tankar och ibland behöver dem komma ut för annars blir det tillslut för mycket och då blir inget bra
YOU ARE READING
Thoughts
Short StoryDetta kommer bli en bok där jag skriver ner allt jag känner eller tänker på, man kan se det lite som en dagbok fast med mest tankar