YILLAR SONRA

15 1 0
                                    

Umarım beğenirsiniz.Şimdiden herkese teşekkürler.
Medya : Mina

Geç olmuştu. Okuldan sonra kendimi eve nasıl attığımı bilmiyordum. Odama geçtim ve üzerime bir tayt ve bol bir tişört geçirdim. Bugün işe gitmemiştim. Kendimi oldukça yorgun hissediyordum ve yemek yapma sırası bendeydi. Anlaşılan o ki daha Defne gelmemişti. Saçımı topuz yapıp mutfağa geçtim. Salon ve mutfak birleşik olduğu için masaya siyah bar tabureleri koymayı tercih etmiştik. Yemekleri o masada yiyorduk. Genelde fazla kişi gelmediği için rahattı. Defne ve ben liseden beri arkadaştık. Buğrayla Defne de o ilk yıl bulmuşlardı birbirlerini. Bir yandan müziği açmış bunları düşünürken bir yandan da patatesleri doğruyordum. Kilit sesi duyulunca kapıya doğru baktım ve çığrışmaları duydum. Defne yüksek bir sesle Buğrayı azarlıyordu. Buğra ise kafasını kaldırmış sabır diler gibi bana bakıyordu. Birden bire tartışmanın içinde buldum kendimi.

" Ne demek kız koymuştur aşkım. Koz koymostor oşkom. Ulan ben o kızı parçalarım. Niye tutuyosun ki sen zaten sinir ediyorsun ya. Hayır yani insan bir aşkım tamam vur der ne diye tutarsın ki anlamadım yani yoksa kızı daha önce görmüş müydün? Buğra sana inanamıyorum tanıyor muydun kızı. Oha ya. "

Bunların hepsini bir solukta söylemişti. Ağzım açık bir şekilde Defneye döndüm ve

" Asıl sana oha lan noluyo. Ulan daha içeri girer girmez. Kızım bi sakin ol. Enişte sen de geç bi şöyle. Sinir etmeyin beni oturun lan "

"Mina ya ölüyorum ben ya "

"Buğra noldu kardeşim anlat bakiyim. "

"Ya abi kafede oturuyorduk Defne tuvalete gitmişti kızın biri geldi yer tarifi sordu ben de cevapladım. O sırada galiba cebime telefon numarasını atmış. Neyse ben bunu farketmedim. Defne geldi kız hala masadaydı. Ben biliyorum ya malımı kıza ölümcül bakışlar attı. Sonra kız gitti falan. Tam kalkıcaz elim doluydu aşkım cebimden cüzdanımı al dedim buna bu elini bir attı kağıt. Al başına belayı. Kızın yanına gitti kafasını salata kasesine soktu. Tabi bende bunu aldım çıkardım. Arabadan beri de böyleyiz. Hala daha konuşuyor yav "

Defneye döndüm, kolunu beline dolamiş ayağını sallıyordu. Durdurmazsam bile barışırlardı iki dakikaya zaten iç geçirdim ve

"Buğra ne yapman gerektiğini biliyorsun kardeşim hadi yemek yapicam diyim arkama döndüm."

Buğra Defne 'ye yaklaşıp yanağını 7 kere öptü. Defne her öpüşünde gülüyordu. Sonrasında sarılacaklarını bildiğim için arkamı tekrar dönüp yemeğin altını yaktım. Yarım saat sonra hazır olacaktı. Bu banyo yapmak için ideal bir zamandı. Biraz onaylandıktan sonra banyodan çıktım ve saçlarımı kurulmadan ördüm. İçeri girdiğimde Defne

" Ağaç olduk burda Mino " dedi ve bana eliyle gel işareti yaptı. Yanlarına gittiğimde masada eksik bir şey olmadığını görünce

" helal len benim kızıma hazırlamış masayı "dedim. Bana bakıp kafama vurdu.

" andaval gibi bakma da ye hadi " sesindeki komik duruma güldüm. Yemek sofrası bizim için hep hareketli geçmişti genelde Buğra
Ve Defne kavga eder Defne baya bir trip atar sonunda Buğra şebeklikler
yaparak kendini affettirirdi. Bugün biraz durgun olduğum için konuşmalara fazla katılmıyor sadece tabağımdaki yemekle oynuyordum.

" Mina? "

Adımın söylemesiyle Defneye dönmeden cevap verdim.

" hı "

" artık sana da birini bulsak ya biz"

yüzündeki parıltıyı görebiliyordum.Bozmadan cevap verdim.

" Abi!! Ya " Buğraya yardım dilenircesine baktım.

Buğra ellerini havaya kaldırdı ve teslim olurmuş gibi Defneye baktı.

" Ben karışmıyorum valla kendi aranizda halledin " diyip aradan çekildi. Defne dayanamayıp yine bana döndü

" ya bak canim nolur yani biriyle ciksan ya ben sana ne dedim? Liseden beri hiçbir çıkma teklifini kabul etmedin. Buğra 'nin en yakın arkadaşıyla ayarliycaktik seni hani? "

Dışarı doğru sesli bir sekilde ofladım ve

"Sanki yakın arkadaşlarının sevgilisi yok da " Defne bu lafım üzerine Buğraya döndü ve.

" aşkolsun aşkım ya niye yakışıklı sevgilisiz yakın arkadaşın yok ki senin hayır yani niye " dedi. Dalga geçtiğini biliyorduk. Buğra piçimsi bir gülümseme attı ve

" Öyle biri var biliyorsunuz bayanlar " dedi.

Kimden bahsettiğini biliyorduk. Defne bana baktı ve

"Olayları duydun mu " dedi.

" Neyi lan neyden

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZirveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin