Ben bu konulara nasıl geçtim bilmiyorum.Neredeyse tanıdığım herkes hikaye yazıyor,madem öyle bende yazayım dedim.
İlk kitap seti olarak SİOBHAN WİVİON kitaplarını okudum, 5 seriside kızların hayatını anlatıyor. Tavsiye ederim
Her kızın sevdiği,hoşlandığı vardır ama benim yok vardı ama artık,yok. Kızların birde gizlediği günlükleri vardır,her yaptıklarını yazarlar.(Yani ben)
Bizim sınıfta yazanlardan 2'si genellikle Güney Kore ile ilgili hikaye yazıyorlar. Her neyse nerden yazmaya başlasam bilmediğim için Kızların Hayatıyla başladım. Genellikle kızların günlüğü adlı hikayelerle olan, başlayan kitaplar okurum. Gel gelelim kankalarıma (aşklarıma) Ilknur ve Ceren. Bana sorsalar adaya düşüp kimi yanına alırsın deseler kararsız kalıp ikisinide almam,çünkü birini alsam digeri darılcak küsçek kısaca hiç naz çekmemek. Aralarından Cerende hikaye yazıyor, açıkcası ben ondan görüp yazmaya başladım. Olsun dunyada sadece Ceren yazmıyor ki.
Bu yıl kızlarla ilgili kitaplardan ünlü yazarlar var o da BÜŞRA YILMAZ (4N1K) bir süredir herkes 4N1K kitabını konuşuyor. Şimdi bende Watpadden Büşra Yılmaz'ın kendi hesabından 4N1K 'yı okuyorum. Birkaç bolumunu okudum ve gayet güzel gidiyor. Arada da arkadasım İrem in yazdığı hikayeleri okuyorum. İrem de çok güzel yazıyor. Bunları bitirince macera dolu hikayeler okuycam.Ondan sonrada kendi hikayelerimi düzenleyip paylaşcam. Eminim ki Okurcular begenir. Kitaplara dönersek başladığım andan itibarn acaba kitabın(hikaynin)adı ne olsun diye düşünüyorum.Yine gel gelelim sevdiğim dizilere 2 tane .Sevdiğim oyuncularda 2 tane.İnadına Aşk ,Nilay Duru(Yéşim Aras) ve Kırgın Çiçekler ,Nil Keser(Defne Özgün).Benim boş zamanlarım sevdiğim dizileri izlemekle geçiyor.Kısacası benim hayat hikayem böyle, bir sonra ki hikayemde görüşmek üzere.