Merhaba Ben Can Avar

653 14 8
                                    

Benim adım can... Can avar... İnsanların adımla meden dalga geçtiklerini anlayamıyorum. Sıradan bir ismim var. Üstelik ne tuhaf bir yüzüm nede kocaman tüylü ayaklarım var. Herkes gibiyim işte... Mesala içeriden gelen tıkırtının aslında üç başlı bir ejderhadan geldiğini biliyorum ama ben ondan korkmak yerine ,onunla yaşamayı öğrendim. Bu tip yaratıklar yok olurlar. Bemde ışıkları açıp onları korkutuyorum ejderhanın alevleri sayesinde de evimiz her zaman sıcak kalıyor. Ben uzaylılardanda korkmuyorum. Örneğin az önce dünyayı istila etmek istiyen,bir uzay gemisinin ışığı camına vurdu. Ama ben böyle şeyleri takmam. İşte, bende herkes gibiyim... Sıradan biri yani... Annem söylediğim herşeyin saçmalık olduğunu düşünüyor. Büyüklerin en önemli sorunları bu. Ne zaman bir olay olsa ,onları inandıramazsın.sözde bunları kafamızdan uydururuz. Oysa kurt adamlara , hayaletlere,mumyalara yada vampirlere inanmak ne kadar zor olabilirki ? İnsanlar onlara inanıyorlarki  filmleri yapılıyor. İşte bu yüzden kötü güçlere karşı kendi başıma savaşmayı seçtim yaptıklarım sayesinde her gün bir kez daha dünyayı kurtarıyorum böylece insanlar yataklarında rahat uyuya biliyorlar. Tabi mıstık dışında... O kim mi ? Mıstık komşumuzun köpeği,sürekli yerde yatıyor. İşte bu yüzden onun için  yatağında rahatça uyuyabiliyor diyemem.
Keşke benim de köpeğim olsaydı. Böylece kötü güçlere karşı yanımda kuvvetli bir yardımcım olurdu. Eğer bir köpeğim olsaydı ismini köpük koyardım. Bence hayvanların kendi türlerine yakın isimleri olmalı böylece isimlerine daha çok ısınabilirler.Acava hayvanlaron isimlerini kim verdi? Belkide hepsine yanlış isim koydular. HAYIIIIIIIR! BİN KUNDUZ! Yoksa ben köpeğime isim bulmaya çalışırken aslında kaplanımamı isim bulmaya çalışıyorum? Belki de isimleri karıştı. Bu ihtimali düşünüp bir isim karışıklığı listesi yaptım.

İsim karışıklığı listesi
Köpek-kaplan
Ayı- panter
Fil-fare
Kedi-rakun
Kirpi-yarasa
Balina-zürafa
Gergedan-aslan
Tavşan-kurbağa
Kaplumbağa-kuş
Durun bir dakika yoksa bu isimleri, gölgelerde yaşayan adamlarmı karıştırdı? Hem de hiç dikkat çekmeden.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CAN AVAR  (Tırsak Hayvanlar Dükkanı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin