O poveste de dragoste...sau nu.....

1.3K 35 17
                                    

Ma ridic lanesa din pat si ma indrept spre baie pntru am face rutina mea zilnica.Ma numesc Julia,dar toti imi Juli,am 17 ani,parul mov cea ce e ciudat pentru uni si niste ochi gri deschis.Am o sora mai mare care e plecata in Londra cu lodgonicul ei.Eu  locuiesc cu parinti in Romania.Sunt la un liceu destul de bun,am prieteni pe care ma pot baza,dar din pacate sau din fericire nu am un iubit.Pot spune ca sunt destul de populara tinand cont ca sunt sefa clasei si am cele mai  mari medii din scoala.

-Scumpo,haide ca o sa intarzi!tipa mama de jos.

Mi-am luat geanta si telefonul impreuna cu castilor si am coborat jos.Am urcat in masina mamei cu destinatia scoala.Cand am ajuns la liceu am observat ca Ana si clonele ei se luau de Max,tocilarul scoli.

-Ana lasa-l in pace!am spus eu in timp ce ma apropiap de ea.

-Draga Julia,nu te baga!

-Am spus sa placi de langa el!Acum!am tipat eu la care deja se departa de Max.

-Mersi!a spus acesta dupa ce s-a ridicat de pe jos.

-N-ai pentru ce!

Nu pot spune ca nu arata bine doar ca la cum se imbraca nici mamaia nu sar uita la el.

-Vrei sa te fac ca nimeni sa se mai i-a de tine?

-Cum poti face asta?

-Ai sa vezi!

L-am luat de mana si am fugit spre dulapiorul meu.Aici aveam tot ce-mi trebuia pentru al transforma pe Max din tocilarul batjocorit de toti intr-o super bunaciune.I-am scos camasa din pantaloni si i-am descheiato la primi 3 nasturi.Pantaloni i-am lasat mai jos ca sa para cu turaul lasat.Parul i l-am aranjat ca sa arate ma neingrijit dar si smecher.

-Gata!am spus eu mandra de capodopera mea.

Cand am terminat am iesit in curtea scoli iar toate fetele intorceau capul dupa Max.La un moment dat a venit si Ana.

-Cine e dragutul acesta Juli?m-a intrebat ea in timp ce-i facea ochi dulci lui Max.

-Pai e.....e....aaa.....

-Spune draga odata cine e?

-E iubitul meu!

Cand a auzit asta Ana a ramas poker face.

-Si cu il cheama?

-Dar prosta mai esti!i-am spus eu zambind.E Max,sti tu tipul ala de care te-ai luat mai devreme.

-Pai Max,iubirer,sper ca sti ca mereu te-am placut dar niciodata nu am avut curaj sa-ti spun!a spus ea cica putin rusinata.

-Ana,daca ai terminat eu si cu Max vrem sa mergem la ore!Pa!

L-am luat pe Max de mana si am plecat din curtea scoli spre laboratorul de chimie.

-Esti sigura ca vrei sa apari cu unu ca mine de mana?ma intreba el la un moment dat.

-Max,spune sincer tu ma placi sau o placi pe Ana!

-Te plac,dar tu niciodata nu te-ai uitat la mine!

-Uite ca acum ma uit!

-Deci suntem impreuna?

-Normal baby!

Am intrat in laborator,toti ochi fiind atintiti spre noi.Ne-am asezat intr-o banca iar eu ca o iubita buna ce sunt m-am asezat in poalele lui.Imediat au venit cei din echipa de fotbal.Din fericire s-au imprietenit foarte repede Max si l-au acceptat in grupul lor.Am fost anuntati ca nu facem chimia deci mai toti au navalit pe mine si Max intrebandu-ne tot felul de lucruri.Am jucat si adevar sau provoare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 29, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O poveste de dragoste...sau nu.....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum