Αχχχχχ τι εβδομάδα και αυτή ... κουράστηκα σπίτι σχολείο ,σχολείο φροντιστήριο... Επιτέλους Σαββατοκύριακο... θα χαλαρώσω θα ξεκουραστώ λιγάκι μωρέ...
* Bang Bang my baby shot me down *Ωχχχχχ ποιος να είναι τώρα . Αμάν ...
Λυδία - ΕΙΡΗΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
Εγω - Εεεεεε μην φωνάζεις μέσα στο αυτί μ ρεεε
Λύδια - Εεεε σορρυ αλλά μόλις μου ζήτησε ο Λάζαρος να βγούμε και είμαι πάρα μα πάρα πολύ χαρούμενηηηηηηηηηηη ............ Αχχχχχχχχ λές να κάνει κίηση ; Αχχχχχχχ μακάρι είναι τόσο γλύκας .... ΑΑΑΑΑΑΑ Ειρήνη θέλω μια χάρη ( είπα και εγώ δεν θα το πεί ; Κάτι θα ήθελε αυτή αλλιώς γιατί να με πάρει ; )
Εγω - Ελα πές το βρε , μην φοβάσαι δεν δαγκώνω ( αχχχχχ θα την σκοτώσω τι θέλει πάλι )
Λυδια - Το πρόβλημα είναι οτι ... να ξέρω οτι δεν θα σου αρέσει αυτό που θα σου ζητήσω ( η κλασική Λυδία , πρίν ζητήσει αυτό που θέλει κάνει ένα τεράστιο πρόλογο για να με προετοιμάσει )
Εγω - Ελα Λυδία τελείωνε γιατί θα στο κλείσω ...
Λυδία - Καλα καλα οκ ... Να εγω και ο Λάζαρος θα βγούμε πρώτα μαζί με άλλους και μετα θα φύγουμε ... Αυτός θα φέρει τον φίλο του τον Δημήτρη και μου είπε αν είναι α πώ εσένα .... ΠΛΖΖΖ κάνε μ την χάρη και έλαααααα ... Αλλίως με ποιον θα πάω ; και θα παω σίγουρααα
Εγω - ΟΧΙΙΙ δεν γίνετε ( τι α της πώ τώρα; εχω φροντηστήριο; μπα μαφού μαζί πάμε ) Αχχχχχ ρε Λυδία μια μέρα εχω για να ξεκουραστώ ...
Λυδία - ΠΛΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ
Εγω - Οκ οκ οκ μην τσιρίζεις βρε θα έρθω οκ ; Αλλα μου χρωστάς χάρη.
Λυδία - Οκ θα περάσεις να με πάρεις κατα της 10:00 και σε παρακαλώ βάλε κατι ωραίο γιατί θα παμε σε κλαμπ.
ΜΟΥ ΤΟ ΈΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΈΚΛΕΙΣΕ. Εμ βεβαία δεν θα με άφηνε να φερω αντίρρηση Ωχχχχχχ τι θα φορέσω εγω τωρα ;
ΓΕΙΑ ΣΑΣ .... Σας άρεσε το πρώτο μου κεφάλαιο ??? Ελπίζω ναι ... Μπορεί να ήταν λίγο βαρετό αλλά περιμένετε την συνέχεια ... <3 <3 <3 Πλζζζ σχολιάστε και πέστε μ τι περιμένετε να γίνει στην συνέχεια ...
YOU ARE READING
μέσα απ'το μίσος βγαίνει η αγάπη
RomanceΓειαααα <3 <3 <3 Να ξέρετε αυτή είναι η πρώτη μ ιστορία γιαυτό σας παρακαλώ να μην κρίνετε αυστηρά δικαιολογήστε με για οποιοδήποτε λάθος <3 Ελπίζω να σας αρέσει <3