„Jo, jo! Takhle nějak u toho vypadá." Řval Kookie a předváděl Sugův tanec. Všichni se smáli, tedy až na Sugu, Namjoona a mě. Suga jen protočil oči a měl se na odchodu, u dveří se zastavil a otočil „Víte co? Klidně si tancujte beze mě. Já u toho být nemusím. Ať si to zatancuje sám Kookie." Práskl ze sebou dveře a odešel. Chtěl jsem Sugu zastavit, ale moje tělo se nehnulo. Co se to pravě stalo? Nechci aby byl Yoongi smutny. Z mého přemýšlení mě vytrhl něčí hlas. „Hej! Jine, jsi tam?" Řekl Jimin a našpulil pusinku. Než jsem stačil něco říct, slova se ujal Namjoon. „Už je dost pozdě. Myslím že bychom si měli dát pauzu a pokračovat až zítra." Přišel blíž, poplácal mě po zádech a nevině se usmál. Namířil si to ke dveřím o odešel z tělocvičny. Já odešel hned po něm. Chtě jsem jít do svého pokoje, ale když jsem procházel kolem Yoongiho dveří zastavil jsem. Zaklepal jsem. Nic. Zaklepal jsem znovu. Opět nic. Otevřel jsem dveře a vstoupil. Ještě že se Yoongi nezamyká. Suga seděl na posteli se sluchátky a něco zběsile mačkal do mobilu. „Yoongi?" zeptal jsem se váhavě. Vůbec se na mě nepodíval a dál pokračoval ve své činnosti. Až když jsem došel k jeho posteli, tak si sundal sluchátka z uší. „Co chceš?" Řekl opravdu hnusným tónem. Když má zas tuhle náladu, bude opravdu těžké s ním mluvit. „Co ti zase je?" Snažil jsem se aby můj hlas zněl klidně. „Mne? Co by mně prosím tě bylo? Já jsem úplně v pohodě." Yoongi u toho vypadal, že se rozbrečí. Přišel jsem blíž a sedl mu na postel. „Hej, víš že to tak Kook nemyslel. On je jako dítě. Tyhle věci ještě moc nechápe. Zkus ho pochopit a odpustit. Když si odešel, ptal se, jestli Suga-hyung bude v pořádku." Pohladil jsem Sugu po vlasech. Odstrčil mi ruku. „Co mám pochopit? Jak jako nechápe. Nesváděj to na to že je dítě. Prostě rovnou řekni, že jsem na hovno. Že jsem pro Bangtan jen brzda, že mně všichni nenávidí..." Sakra! Ty jeho zasraný keci mě fakt štvou. Nechtěl jsem to poslouchat. Udělal jsem to jediné, co jsem mohl, abych ho umlčel. Dal jsem mu pusu. Přitáhl jsem si jeho hlavu k sobě a vklouzl jazýčkem do jeho pusinky. On nespolupracoval ale ani se nijak nebránil. Po chvíli jsem ho odstrčil. Vůbec nechápal co se děje. Měl otevřenou pusu a vykulené oči, které se leskly od jeho slz. „Tak, teď budeš už snad poslouchat, co ti chci říct." Přikývl. „Nejsi naše brzda. Jen kvůli tomu, že netancuješ jako Jimin, se nemusíš hroutit. Píšeš skvělé texty a jsi úžasný raper. Všichni členové tě mají rádi." Usmál jsem se. „A co ty?" položil mi nečekanou otázku. Sakra, proč se na to ptá? Co mu jako mám říct? Mám mu odpovědět něco jako : Miluji tě? Ne, to určitě ne. Nemůžu říct a svých citech. Miluji ho už dva roky. Nemůžu to říct. Nenáviděl by mě pak. Musel jsem něco říct, čekal na odpověď už celkem dlouho. „Já tě mám taky samozřejmě rád, jako ostatní." Suga se tvářil trochu raněn. „Rád jako ostatní členy, jo?" Co má zas znamenat tohle? Proč se tak tváří? Já toho kluka vážně nechápu. „Co tím chceš říct?" Podíval se do země. „Já? Nic. Už prosím tě vypadni z mého pokoje." Jeho hlas zněl naštvaně. Já neměl v plánu odejít. Suga se zvedl z postele a šel ke dveřím. „Mně už je to jedno. Ty jsi tu klidně zůstaň, ale já odcházím." Když pokládal ruku na kliku, zvedl jsem se a odtáhl zpátky k posteli, kam jsem ho následně hodil a lehl jsem si na něj. Raději jsem mu držel ruce u hlavy. „Chceš to slyšet? No tak fajn. Miluji tě." Zařval jsem a cítil, jak mi z očí stékají slzy a pustil jsem ho. Yoongi si mě přitáhl blíž a políbil mě. Otevřel jsem pusu, aby měl lepší přistup a začal jsem s nim spolupracovat. Byl to ten nejlepší pocit. Pusu si dáváme často, ale nikdy to nebylo vášnivé jako teď. Suga mě přetočil takže teď byl nade mnou. Začal mě líbat na krku. Myslel jsem že umřu. Líbal mě niž a začal mi stahovat triko. Nato jsem ho překulil, tak že jsme byli oba na boku. Přitáhl jsem si ho blíž k sobě. „Už je dost pozdě. Pojďme spát." Přitáhl jsem si Sugu ještě blíž. Suga jen kývl a položil si hlavu na moji hruď. Těsně před tím, než jsem usnul, jsem něco uslyšel. „Děkuji že si tu pro mě vždy byl... Miluji tě."
ČTEŠ
My Beautiful Dancer
FanfictionKookie, chlapec který si ze všeho a ze všech dělá sranda. Ale jak na takou srandu bude reagovat Yoongi? A jak se zachová Jin?