Keşke'ler

7 1 0
                                    

vote plesss

sabah uyanır uyanmaz aklıma onur geldi aslında akşamdan beri aklımdan çıkmamıştı hemen çıkıp banyoya geçtim banyo yaptım odama geçtim kot şotumu üstünede beyaz tşört giyip odamdan çıktım evi kontrol amaçlı baktım batuhan evde deyildi yani çıkabilirdim hemen çıktım onuru aradım ;

-efendim bitanem

-onur sen bu saate uyanık olurmuydun?

-aleyna senin arıyacağın için uyanığım ahhh bitanem yaa 

-tamam o zaman ben evin civarından fazla uzaklaşamam ondan hemen buluşalım dedim ve benim yani batuhanın evine yakın limanda buluştuk beni görünce boynuma sarıldı ve boynumu öptü okumu içine çekti

-hayatım söyle bana sana istemediğin bişey yaptımı gözleri dolmuştu benim için endişelenmişti 

-hayır onur bana istemediğim hiç bişey yapmadı zaten ayrı odalarda yatıyoruz dedim bi anda gülümsedi anlamsızca sevindi saatlerce konuştuk birden yağmur başladı sarıldık birbirimize kararlar aldık ben 1 sene sonra boşanacaktım okula devam edecektim sonra onur bana yaklaştı öpecekti belli dahada yaklaştı bende yaklaştım birden batuhanın sesiyle sağa doru döndüm batuhan bize doğru geliyordu......


BATUHAN'DAN ;

2 Saat önce;

evden çıkalı 1 saat oluyodu aleyna uyanmıştır kesin ona çok sert davranıyordum ama mecburdum eğer ona eskisi gibi davransam onur piçiyle devam adecekti ama emindim benim olacktı öyle yada böyle benim olacaktı tıpkı şuan karım olduğu gibi telefonum çaldı arayan aleynanın peşine takdığım adamdı açtığımda bana aleynanın hazırlanmış evden çıktığını söledi onu takip etmesini söyledim ve her anı resimle atmasını resimler geldikce sinirden kudurmaya başladım hemen yanlarına doğru yola çıktım yanlarına gelince uzaktan izledimbirden onur ibnesi yaklaştı ve hiç beklemediğim bi şekilde aleynada yaklaştı öpüşeceklerdi buna izin veremezdim arabadan fırladım onlara doğru koşarak bağırdım aleyna bana dödü ve yüzü sarardı ama ona yapacaklarımdan bakalım kim koruyacaktı onu hızla yanlarına geldim ama onur bi anda aleynanın önüne geçtionura yumruk attım yüzü yana savruldu bu boşluktan yararlanıp aleynayı kolundan tutup arabaya sürükledim arabaya gelirken arkamdan sırtıma bi yumruk yedim hızla dönüp 2 3 yumruk atıp karımdan uzak dur diyerek aleynayla eve doğru yola çıktık çıtı çıkmıyodu...


Aleyna'dan

eve gelince arabadan çıkarken saçıma yapıştı ve saçımı çkerek eve soktu birden yumruk attı karnıma yere düşünce tekmelemeye başladı sonra birden dudaklarıma yapıştı itmeye çelıştıkca dahada hırslandı artık ilerliyordu  gözümden yaşlar düşüyordu ama çıkmıyodu üstümden ilerlemeye devam etti birden duraksamıştı kaçmaya çalıştım ve tokat attı gerisi karanlık.......


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sensizlikten SonsuzluğaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin