Taylor ertesi sabah Selena'nın evine gitmek için hazırlanıyordu. Selena evinde yatıyor fakat vicdan azabı çekiyordu. Selena'nın gözünden bir damla yaş aktı. Etrafında kimse olmadığını fark edince rahatça ağlamaya başladı. Bitmişti o, nefesini bırakmıştı. Sadece bir gece içinde kendinden nefret eder hale gelmişti, mavilerin en güzelini kaybetmişti. Mavi güzel, hala seviyordu tripli prensesini, kahverengi bile olsa farklı gelen gözlü kızı.
Taylor yatağının üstünden hırkasını aldı ve elinden geldiği kadar yavaş giydi. Ayakkabılarını giydiğinde, dağılan saçlarını elleri ile hafifçe toparladı. Kulaklıklarını taktı slow bölümüne girdi ve 'rastgele' bölümüne bastı. Hırkasına iyice sarılarak dışarı çıktı, bir hızlı bir yavaş şeklinde ritimli yürüyordu. Karşıdan gören birisi onun yıkılmış ve pes etmiş halini görebilirdi. Selena'nın sokağına geldiğinde adımlarını hızlandırdı. Bir an önce ona sarılmayı umuuyordu. Kaldırım taşlarında koca koca adımlarla yürüyordu. Evinin girişindeki U dönüşünü biliyormuşçasına döndü.
Derin bir nefes aldı ve kapıyı tıkladı. Selena salonda oturduğu koltuktan kalktı ve kapıya doğru geldi. Fazlasıyla tuhaf çıkan sesiyle "Kim o?" Diye mırıldandı. Taylor by tatlı mırıldanması karşısında gülümsedi ardından toparlanıp
"Sana karşı tarif edilemeyecek bir sevgi besliyorum, içim içime sığmıyor biz bu değiliz... bu olamayız" son çıkan sesiyle ise "olmamalıyız" diyebildi.Selena kapıyı yavaşça açtı ve söyledikleri
"........."En heyecanlı yerde bitirdim hehehehehehe sizce ne diyecek?
Unutmayın buraya kadar okuduysanız yıldızın rengini değiştirmek ve görüş bildirmek zor değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taylena Texting
RandomGirlxgirl tabiki ben bir Taylena shipper olarak zaten yazacaktım neyse okuyun