Part-2

871 107 9
                                    

တ​ေယာက္​ကိုတ​ေယာက္​မုန္​႔ခြန္​႔​ေကြၽးရင္​း​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့စံုတြဲကိုၾကည္​့ၿပီးsoo​ေတြ​ေတြ​ေလးရပ္​​ေနမိတယ္​...

soo' pov-"jong....​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​​ေပါ့....soo​ေမြး​ေန႔မွာjong​ေပးတဲ့လက္​​ေဆာင္​ကႀကီးမားလွခ်ည္​လား....

အရင္​ကsooသည္​းခံႏိုင္​ခဲ့​ေပမယ္​့ဒီတခါ​ေတာ့soo..jongကိုစိတ္​ဆိုးမိတယ္​....sooဒီတခါ​ေလး​ေတာ့စိတ္​ဆိုးပါရ​ေစ....."

ဆိုင္​ဝမွာ​ေတြ​ေတြႀကီးရပ္​​ေနတဲ့soo​ေၾကာင္​krisတို႔လဲsoo​ေဘးကပ္​ရပ္​လိုက္​ၿပီးsooၾကည္​့​ေနတဲ့ဘက္​ကိုလိုက္​ၾကည္​့လိုက္​ၾကတယ္​....

ထိုအတြဲကိုျမင္​လိုက္​တာနဲ႔တၿပိဳင္​နက္​krisတို႔ဆီမွအသံန်စ္​ခုတၿပိဳင္​ထဲထြက္​လာတယ္​...

k-"ဟင္​..jongin?."

tao-"jonginတို႔ပါလား?.."

အဲ့​ေတာ့မွsooအသိဝင္​လာၿပီး....

"လာ..oppa..sooတို႔တျခားဆိုင္​သြားၾကမယ္​...."

k-"soo..အဲ့တာjoginမ​ွတ္​လား....အဲ့​ေကာင္​ဘာလုပ္​​ေနတာလဲ..လာ..စာရင္​းသြား႐ွင္​းရ​ေအာင္​...."

"oppa...soo​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..လာပါ..တျခားသြားရ​ေအာင္​...ၿပီးရင္​sooအကုန္​႐ွင္​းျပပါ့မယ္​.....unnie​ေကာပဲ....လိုက္​ခဲ့​ေနာ္​...."

tao-"hmm?..aww...aye....aye..."

✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖

​ေနာက္​ဆိုင္​တဆိုင္​မွာထိုင္​ၿပီးတာနဲ႔....

k-"soo...​ေစာနကကိစၥ​ေျပာစမ္​းပါဦး.....အဲ့​ေကာင္​အဲ့တာဘာလုပ္​​ေနတာလဲ.....soo...နင္​​ေကာသိ​ေနတာလား..အျံ​ေကာင္​အဲ့လို​ေတြလုပ္​​ေနတာ.....နင္​သ္ိ​ေနတာသူ​ေကာသိလား....."

"arnyi...sooသိ​ေနမွန္​းသူမသိဘူး....သူအျပင္​မွာတြဲ​ေနမွန္​းသ္ိ​ေပမယ္​့တခါမွမျမင္​ဖူးဘူး...အခုမွ​ေတြ႔ဖူးတာ...."

k-"bor??...မိsoo..နင္​စိတ္​​ေကာမွန္​​ေသးရဲ႕လား....နင္​သိ​ေနတာဘယ္​​ေလာက္​ၾကာၿပီလဲ....သိရက္​နဲ႔ဘာမွမ​ေျပာမလုပ္​ပဲနင္​ဒီအတိုင္​း​ေန​ေနတယ္​...ဟုတ္​လား...နင္​႐ူး​ေနလား....hm?..."

"sooမ႐ူးပါဘူး....sooကjongကိုစိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေစခ်င္​လို႔ပါ....သူူာsooသိ​ေနမွန္​းသိသြားရင္​သူစိတ္​ညစ္​သြားလိမ္​့မယ္​.....ၿပီး​ေတာ့sooတို႔ရဲ႕ဆက္​ဆံ​ေရးလဲက​ေမာက္​ကမ​ေတြျဖစ္​ကုန္​လိမ္​့မယ္​....sooအဲ့လိုအျဖစ္​မခံႏိုင္​ဘူး..oppa...sooသူ႔ကုအရမ္​းခ်စ္​တယ္​...သူလဲsooကိုခ်စ္​ပါတယ္​.....အလုပ္​​ေၾကာင္​့စိတ္​ညစ္​တာ​ေတြမ်ားလို႔ခနတာအ​ေပ်ာ္​႐ွာတာ​ေနမွာပါ...."

Love the way you lieWhere stories live. Discover now