Transformarea

68 8 2
                                    

-Ce a fost asta ? spuse Andrei.

-Eu ti-am zis...

Aflasem ca apocalipsa deja incepuse.M-am dus acasa.Parintii mei venise deja.le-am spus si lor , dar au ras  de mine.M-am dus sa iau niste apa. Mai tarziu am descoperit ca apa era contaminata.

                                                                    *PESTE 2 SAPTAMANI*

Oamenii erau deja infectati.Era foarte terifiant.Am vazut un om scuipand o substanta verde pe asfalt,iar asfaltul se topea.

-Cred ca astuia nu pot sa ii dau cu teava in cap.

-Tu la asta te gandesti ?

Eram cu spatele si ma uitam la aceste creaturi.Deodata , din spatele meu o creatura sare pe mine.Ma doboara.Reusesc sa ma ridic si ii dau un pumn.L-am dat jos de pe mine.Am fugit cat am putut acasa impreuna cu Andrei.Vedem deodata un om cu o gluga pe cap.

-Cine esti ? intreb eu

Ne-a luat pe mine si pe Andrei si ne-a spus ca parintii nostri au murit.Cu lacrim in ochi , Andrei a incercat sa il loveasca crezand ca el i-a omorat.

-Nu el ne-a omorat parintii.

-Atunci cine?

-Zombie

Noi plecam.Fiind ud pe tricou mi-l dau jos.Andrei observa ca am fost zgariat.Am folosit niste betadina si pansamente pentru a trata rana.Peste cateva zile rana s-a vindecat.

    

Ok , guys...Partea urmatoare va veni cel mai tarziu joi.Bye.

apocalipsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum