İlk Görüş

19 2 2
                                    

Uyandığımda başım ağrıyordu  nedenini bilmediğim sekilde çok ağrıyordu. Telefonu elime aldığımda Kumru beni on kere  aramıştı şaşkın değildim kesin yine bir şeyler bulmuştur diye  düşünerek yataktan kalktım. Banyoya geçtiğimde ellerimi yüzümü yıkayıp saçlarıma topuz yapıp kahvaltıya inmek için hazırlanmıştım...       
                               ***
Odaya geldiğimde dolabımı açıp ne giyiniceğim diye düşünürken bulmuştum bile. Kot dar paça pantolonumu giyerken mırıldanmaya başlamıştım bile.Örgülü bol kazagımı da üzerime geçirmiştim. Aşya kata indiğimde anneme öpücük atıp tam, evden çıkarken'sakın eve geç gelme Derin' diye söylenmeye başlamıştı...
                             ***
Kumru yu ilk gördüğümde bana el sallayarak beni yanına çağırmıştı anlamıyorum o kadar cam tarafı boşken neden orayı seçtiğini gerçekten anlamıyorum.İnsanların arsında olmaktan hoşlanırsın bende öyleydim ama böyle bir yerde değil. Yanına oturduğumda içeri biri girmişti. Ayşemdi. Saçlarını omzundan beline kadar inerken tekrar ne kadar güzel olduğunu fark etmiştim. Yanımıza geldiğinde hemen bir şeyler anlatmaya başlamıştı bize aslında bize demek yanlış kalırdı ben dinlemiyordum...
Artık bu konuşmada durmayacağını anladığımda izin alıp yanlarından gitmiştim... Sahile indiğimde bir banka oturmuştur bir köpek bacağımı yanından geçtiğini fark edince bir köpeğe birde ona bakmıştım. 'O' neden boyle bir şey söylediğimi bilmiyordum sarışın mavi gözlü çocuklar bana göre değildi ama bilmiyordum bana ne oldugunu bir kere böyleler Ayşeme görseydi. Ne düşüyorum ben ya köpek bana çok pis bakıyordu kaçsam mı diye düşünürken Kumru  arıyordu açmadım çünkü şu an onu bile dinleyemezdim. Gitmişti. Gitmiştiler. Boş verip eve doğru yürümeye başladım.  Yarın okulda ilk günüm şu liseyi özel okulda okumak hoşuma gitmişti ama şimdi ise korkuyordum. O formayı nasıl giycem' diye bir mesaj gelmişti allahtan kızlarda bende aynı okuldaydı diye düşünüyordum mesajına cevap vermicektim. Ben  bunları düşünürken eve gelmiştim 'saray yavrusu evime' demek istemiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Dilek Yeter BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin