FÉNYESZMÉK

95 11 4
                                    

Az emberek fényt keresnek.vagy viccesebben fÉnyevok.eggyes emberek a szépségfényére mennek.Màsok a pénz akarom mondani a szabadsag fényére mert mara ezt jelenti a pénz de vannak olyan emberek akik a làngra mennek. Igaz ez is fÉnyt ad de legfŐbbkepen meleget is ez lenne a szerelem, szeretet de miÉrt is keresSÜk es vàgyunk rà annyira mert fény nélkűl maradna a sötétség es a hideg .Sok ember csillogàsert mindent fellàldoz es erre jön azok az emberek akik még ennél is érzelmiszegényebbek mert ők màr a màsik ember csillogàsàból akarnak egy darabot .vannak voltak es lesznek olyanok akik egy egézznaprendszernek hiszik magukat pedig csak egy màsik ember csillogàsàbol kapnak egy kis fényt jobb esetben ők maguk a holdak . A csillagok azok az emberek akik önmaguktól vilàgitanak szinte tökeletesek.minden ember szerencsés ha egyszer megtalàlja a maga csillagàt az életében.Aki fényt hoz ,de a legfontosabb làngot ami meleget ad . Ennek a csillagnak a szemébe nézel meg azt is elfelejted hogy létezik sötétseg.Pedig az emberekben ott lakik melyen legbelul az élet fénye mikor megszületünk csak ugy sugàrzik es ahogy tellik az időkezd gyengűlni elhalvanyúlni a végén mar csak pislàkol ,de olyan időt ìrunk amiben az emberek zöme màr tínédzser korukban kezd pislàkolni .A korunk legnagyobb problémàja veszedelme ez .Az időtt a legtöbb ember nem is nézi jobb ha nem gondol bele mert ha ezt tenné rajjönne korülbelül olyan 100ev az amit elhetünk es meg igy is tegyük össze a kezünk ha elünk ennyit .Szerintem érthető de van egy nagy hibàja ennek a módnak mégpedig a dolgok értékelése néha meg kell àllni pihenni és körulnézni a vilàgban hisz ha nem tesszük csak ugy elsuhan melletünk az élet.


2015.dec.15

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 07, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

FÉNYESZMÉKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora