4. Bölüm

54 3 0
                                    

Stiles'tan

Malia yatagima uzanmis tavana bakiyordu .Ben ise çalışma masasindaki kagitlari topluyordum. Birden arkamda Maliayi hissettim elleriyle omuzumu tuttu ve " Kotu gorunuyorsun ."dedi . Ona baktim "Sadece kafam karisik dersler yoğunlasmaya basladi."dedim .Malia sanki bunun gercek olmadigini anlamis gibi 'Stiles bana bak yalan söylediğini biliyorum sadece seni rahatlatmaya calisyordum ' dedi. Ve dudaklarima birkac saniyelik bir öpücük bırakti .Eskiden bu opucuk bana bir şeyler ifade ederken şimdi hic bir şey ifade etmedi. Malia cantasini alip odadan cikti. Ciktigi anda yatagima yatip gozlerimi kapadim .Yaptigim seyleri dusundum .
Henry ve Lydianin arasinin kisa bir sure icunde bu kadar iyi olmasi hic bir sey ifade etmedi. Malianin opucugu de bir şey hissettirmedi ve en kotusu de kafedeki kızı kesmemdi .Ben bunu nasil yaptım bu kadar serefsiz olamazdim .Bana ne oldugunu anlamiyorum. Su ruh acaba beni mu ele geciriyordu .Baska bir nogitsune olayina katlanamazdim .Gelecek yil universiteye gececegiz ve ben derslerim yerine unlara kafa yoramam.

~~
Okulda her zamanki gibi sıkıcı bir gün geçirmiştim ama Scott beni bulunca isler değişti.
'Stiles su haline bak sana ne oluyor ben eski dostumu geri istiyorum .Ne dersin seninle bir iki kadeh bir seyler icelim ve rahatlayalim ' dedi
Guldum ve 'Ama kurtadamlar sarhoş olmaz 'dedim . ' Evet sarhos olamayiz ama alkolun icine biraz kurtbogan koyunca isler degisiyor.' diyip gulumsedi.

~~
Gece kulubune gelince iceride dans eden bir sürü insan ve yarisindan cogu ciplak bir suru kadin vardi. Hemen bir kenara oturup iki icki ısmarladik. Dogrusunu söylemek gerekirse cok agir bir ickiydi ismarladigiz ve bu gecenin nasil sonlanacagi hakkinda bir fikrim yoktu.
İçkiler geldigi anda bardagi kafama diktim. Scott elimdeki bardagi cekistirip yavaslamami söyledi ve bende bardagi masaya biraktim .

Birkac dakika sonra ikimizinde bardaklari bitmisti ve resmen hafiflemis gibi hissettim .Bur cesaretle scotti kolundan tuttugum gibi dans pistine çektim. Dans etmeyi beceremem ama sanki bir ustaymisim gibu dans ediyordum. O anda kafedeki garsonu gordum icimde onuna karsi duygular mi var bilmiyorum ama onun yanina gitmek istedim tam bir adim atarken koca adamlar bizi yakaladi ve disari suruklemeye basladi.Ben kızı dusunurken Scott bir cocugun gozune yumruk atmis ve kavga cikmis bu yüzden de bizi dışarı attilar .Saehos sarhoş sokaklarda yururken kendimizi yolun kenarinda bir yere bıraktık ve uyuduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

You Are The Only OneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin