~~DI LUAR BILIK~~
HJ : SHINEY??
SY : Hyunji??!Apa kau buat kat sini??
HJ : Mmm... nnti aku cite.. asl ngan kau nii... asal nanges... Jom
SY : Kay.. Jom
~~masok kereta~~
SY : *drive+crying*Anni.. anni... anni!!
HJ : Waeyo ??? Shineyy yaa!! Ceww cite kat aku.. mane boleh aku boleh tolong...
SY : Anni...*gelwng kepala*
HJ : Heyy,alu dah kenl kau dari kecik tauu,klau kau adew masalah tolong cite kat aku!! Shiney,kau sayang aku kann..klau kau syg aku,please cite..
SY : Kayy,I citee... *citekan perkara sebenar* Janji ngn aku jangn bagitahu parents aku.. please..
HJ : Oohh... senanye aku ponn kena mcm kau tapi yang nyirapnye laki tuu leader BIGBANG!! Arghh!! Stress aku!! Aku janji aku tak bitahu parent kau,kau ponn same kay..
SY : Thanks,HyunJi.. kau jeww yang ade time aku susah.. Sayang kauu,HyunJi... napelahh bnde nii jadi kat kite eakk?? Hmm *mengeluh berat+crying*
HJ : Dah² jangan nanges,nanti aku ponn nanges,aku ponn sayang kau Shiney,kau dah macam akak aku,slalu care pasl aku.. Sayang kau,Shiney!!
SY : Now,jom kite gii studio aq,kite mandi n then gii skolah ngn aq kay..
HJ : Okay,unnie*wink*Setelah sampai di studio,mereka bersihkan diri dan bersiap untuk kew sekolah.. Akhirnya,mereka sampai di sekolah mereka dan mereka dikejutkan oleh seseorang..
~~DI SEKOLAH~~
XX : Shiney!! HyunJi!!
SY : Wae?? Wae?? Siapa tu??
HJ : SARANGHAE YAA!! Terkejot aku tauu!!
SH : Oo... mian² korang asl lambat datang.. aku tunggu korang tau!! Heishh
SY : *cubit Saranghae* Heish,kau nii.. asyik terkejotkan org jew..
SH : Mian,Shiney *bagi kiss kat pipi* Wehh,Shiney... Principal ngn Cikgu Sandara panggil kau...
SY : YUCKSS!! gelilahh!! Hah??!! Jinjja!! asal?? Mm x pelah... k bye!!
FM : Bye!!
HJ : Die tingglkan aku cam tuu jew??
SH : Biarlaa,die dah takot tuu.. weyy ape jafi semalam?? Cew cite kat aku *aegyo*
HJ : Mane ade ape² *blah*//Mian Saranghae//
SH : Arghh!! HyunJi!! Smpai hati!! *kejr HyunJi*~~SKIP~~
~~PRINCIPAL ROOM~~
SY : Haishh,napelahh aku kena panggil nii..*berdebar-debar+ketuk pintu* Annyeong...
PC : Masok...
SY : Nae...*masok* Nae,principal napew principal panggil saya??
PC : Oohhh,tadi saya ngn Ckg Sandara dah bincang yang kami nak lantik awak jadi KETUA dlm program pemindahan pelajar nii..
SY : Oooh,okay.. nape principal tak lantik Lee Hyun Ji jew??
PC : Saya sajew nak bagi awak rasa jadi leader *ketawa kecil* Okayy,Ckg Sandara tolong bagi list pelajar pertukaran tuu ye..
CS : Okay,principal... Nah Shiney..*bagi kertas kat Shiney*
SY : Ouh okay... *selak helaian kertas* What!!? BIGBANG...
PC : Ade masalah kew ShinYoung..??
SY : Ani.. principal.. Klau dah tak dew pape,bolehlaa saye minta diri dulu..
PC : Ouh... okay,and Btw,dorang akan datang esok.. okay.. Good Luck.. harap awak boleh jalankan tugas dengan baik.. okay.
SY : Okay,Gomapseumida...*kluar dri bilik*
SY : Aku kena bitahu HyunJi ngn Saranghae nii!!~~SKIP~~
SY : HyunJi!! Saranghae!!
FM : What??
SY : Aku ade berita gempar and gile!!
FM : Ape?? Citelahh...
HJ : Duduk dulu,Shiney
SY : Okayh,cam niii,tadi aku kann jumpa Principal ngan Ckg Sandara,dorang lantik aku jafi Leader untuk Pertukaran pelajar...
FM : Bagoslahh,So.. knape.. kau tak suke??
SY : Anii... sabarlaa,pastu yang gileenya.. peetukaran pelajar tuu group BIG BANG!! N agii satu iKON!! Dahlaa dua² group tuu ramai yang byuntae!! Arghh!!
HJ : Jinjja!! BIGBANG!! OH GOSHH!! Abislaa kite!!*mengeluh berat+pandang Shiney*
SY : *pandang HyunJi muka sedih*
SH : Mane ko tahu dorang byuntae?? Asl korang pandang sesama sendiri nii?? Msti adeww rahsia..!!! Bitahulaaa aku gakk!!
SY : Tak de papelahh...
HJ : Aah,x de pape..
SH : Mmm x tipu??
SY : Tak lah!!
SH : Kay... tapi klau ade rahsia bitahu aku gak kayy...x yah jerit²!! *aegyo*~~SKIP~~
~~~BERSAMBUNG~~~