1

43 2 3
                                    

Това е живота.Пълен със загадки,които топят цялото ти време като свещ докато стигнеш до отговора им.Всеки има различен живот ,но незнам дали е толкова объркан колкото на Ева.Тя е момиче израстнало в прекрасен и оютен дом със заможно , богато и много любящо семейство.Не въпреки, ,че животът и изглежда лек той съвсем не е такъв.Да бъдеш единствено дете не е много лека задача.Когато е била в беда за ,която не е искала родителите и та разбират се усеща липсата на брат ила сестра.Тя имаше двама най-добри приятели Малкалн и Сара, които не я обичаха заради парите и богатството ,които притежавала,а заради доброто сърце ,което носи.Имало само един проблем ,който бил свързан с това ,че не може момче и момиче да бъдат най-добри приятели . Ева се влюби до полуда в Малкалн и вапочна да го избягва.
-Ева имам чувствито ,че ме избягваш и искам да разбера защо.
Тя рязко спря като чу вапросът на Малкалн и след това продължи да ходи колкото се може по бързо.Той се затича към нея и я дръпна.
-Защо бягаш от мен защо го причиняваш на прекрасното ни приятелство?По добре ми кажи проблема ,за да го разрешим и да спреш да бягаш от него.
-Оооох защо си толкоза добър с меен.
-Защото ценя приятелството ни.
-Мразя те .
-Защо каква е причината да ме намразиш ,за да ме избягваш вече 3 месеца.
-Оооох за бога мразя те за това,че си толкова добър с мен, мразя те за това ,че си толкова красив, мразя те за това ,че си толкова умен и ,че ме накара да се влюбя в теб.
Настъпи мълчание.От сините очи на Ева се стчаха сълзи.Тя се отдръпна и тръгна.Малкалн я хвана за ръката,друпна я и я целуна страстно.Той нежно и прошепна в ухото.
-Мисля ,че разрешихме проблема ,който можеше да бъде премахнат още в началото.
Тя го погледна с усмивка и го прегърна.Сара ги гледаше от страни и се радваше ,че е оспяла да види това тъй като и двамата са разказвали за чувствата си ,които изпитват един към друг пред нея.Така се зароди връзката между Малкалн и Ева.Дали ще им потръгне в любовната атмосвера ,която създадоха не се знае.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 16, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Обърканият Живот На ЕваWhere stories live. Discover now