O noua prietena

14 2 2
                                    

A trecut ceva timp , iar Catrina și- a făcut mai mulți prieteni . Fata cea mai populara din școală este prietena cu ea . Și totul a început asa.

Catrina este clasa X , 10 . Era pauza , Catrina a mers spre cantina ,când. .. Abby cea mai populara fata din școală   a prins-o de braț  sopindu-i la ureche : " Dacă vrei poți veni la masa celor populari . " apoi a plecat .
Catrina a rămas uimita cum de una ca Abby vorbește cu una ca ea . Infine , sa trecem peste . După ce i-a dat  mâncarea ea s-a îndreptat spre masa celor populari . Toți se întrebau cum de una ca ea vine printre ei . După  ce se așeza lângă așa zisa "prietena " Abby, toți o analizau. 

-Ce e chestia aia din gura ta ?
- E un aparat dentar . Serios sunteți populari și nu știți ce e acela un aparat dentar .

-Haide,  Catrina sa mergem la alta masa . Josh dragule , eu merg cu prietenasa mea la alta masa .

-Ok , Bby !

Josh e iubitul lui Abby. 

După ce s-au așezat la masa Abby a invitat-o  pe Catrina la ea după ore . Catrina a acceptat. 

Uite așa trece și ora de muzica .

Ajunge acasă . Merge în camera ei unde își pune cu ea niște cărți . Apoi se indreapta spre casa lui Abby . Woww ce vila are . Își spuse ea . Bătu la ușă și venise sa îi deschidă Abby. 

-Hei , intra !
-Hei !

-Urmeaza-ma.
Zis și făcut . Ajungem într-o camera mare. Trebuie sa fie camera ei .

-Aceasta este camera mea .
-Da, drăguț !
-Acumm vrei sa ne facem parul creț?
-Dacă tu vrei !
-Uite , ia-le!
-Ce sunt astea ?
-Sunt bigudiuri. ..
-Aaa. ... ok . Poți sa mă ajuți , nu știu Cum se pun astea .
-Bine , te ajut !
După ce si-au terminat de pus bigudiurile s-au  pus sa se  uite la televizor . În camera erau doua paturi .
-Hei ,ai vrea sa ramai la mine peste noapte ?
-Da , dar nu am pijama .
-Îți dau eu .
-Bine. 

Au dormit cu bigudiurile în par pana dimineața

P.S cea din poza este Abby ♡

-----------------------------------------------------------

Hei dragilor . Scuze ca nu am mai postat de muuult. Știți și voi scoala asta  :))). Voi încerca postez mai des . Va puuuup ♡☆♡

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 17, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O noua CatrinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum