Ve şimdide sizlere universite hayatimdan bahsedeyim. Üniversite dedikleri sey inanilmaz birsey kimilerinin korkulu rüyası benim gibilerinde özgürlüğün anlamı. Düsünsenize okuldan sonra arkadaslrinla birseyler yapabilirsin ama bunun icin anne veya babayi arayip izin yada kendi deyimimle soylemek zorunda kalmiyorsunuz gerci ben hic soylemedim eve geldikten sonra haberleri olurdu. Babam biraz da bu yuzden endiseliydi korkuyordu dogru da hissediyordu. Kimi nereye yolladigini biliyor burdayken onu dinlemeyen takmayan kizina oraya gidince ne yapabilirdikii :) artık hersey icin cok gecti biletim almisti bile gerci babamdan korkulur vermese vermezdi son gune kadar bi itnelik yapmazsam o bileti elimde bilmeliydim. Alisverise cikmam gerekiyordu. Tahmin edersiniz ki 1 mont ve botla kis geciremem yada bi pantolon bi gomlekle yazi :) oha çüşş dediginizi duyar gibiyim ama ben boyleyim her zaman egosu yuksek bir kzim istemeyenin canı cehenneme. Kumsal benden 1 yas buyuktu ona abla demeyi sevmiyorum zaten ben ondan buyuk duruyorum. Bende onun yanina gidiyordum babam zaten bir bu sartla yolluyor beni sanki babamin yapamadigini kumsal yapabilecekmiş gibi. Bu konularda tecrubeli oldugu icin onu alisverise goturdum neler eksik o daha iyi bilirdi kiyafet zevkimi kumsala korkmadan emanet edebilirdim. Gerekli gereksiz butun hazrliklar tamamdi gitmeden son kez babama bi guzellik yaptim. Bu ay ki kredi eksttesine bakinca benim kulaklarimi bol bol cinlaticakti :) ama inanilmaz seyler aldim yaa dayanamadm haa bu arada ben alisveris tutkunu oldugum kadar dedikoduyuda cok severim. Yada soyle soyleyim baskalrinin ipini pazara cikarmayi :) dedikodu sayfalarim ve inanilmaz magazinciligimde ustume insan tanimam. Benin gibi bu sehirde bu ulkeden hatta bu dunyda bulunmaz :)
Yoktur yani bi benzerim bi esim daha :) neyski o gun geldi catti bi itnelik yaptim mi acaba diye kendimi kontrol ettim. Yapmamistim biletimi aldim. Bavulum hazirdi guzeldim hersey tamamdi. Tamam miydiii asla. Hani selfii o olmadan olmaz fotograf asigiyim ben. Hemen basladim instagrama fotolar atmaya hic soylemiyorum takipci kitlemi tahmin ediyorsunuzdur :) begeniler yorumlar sanki gidecegimi yeni ogrendiler itneler ulan bi haftadir basbas bagiriyorum gdicem diye öküzlüğün alasıydı bunlar.
Neyse ki otobus zamani gelmisti ve tabiki gozler doldurulmaya baslanmisti annem kardesim agliyordu kumsal ile gidicegim icin ondan sorun yoktu sadece defne tek kalicagi icin cok uzulmustum ama zaten oda evde duran bir kiz degildi gezer tozar alisir dedim kendi kendime annemin bana soyledikleri hala kulagimda (harbiden arsızsın kızım sen insan azıcık uzulur dedi.) Ben ne yapayim yani takamiyorum hic biseyi kafama takarsam zarari bana.
Bu ozelligim kimi zaman cok sevilir kimi zamanda boyle laf edilir iste. Ben umursamaz biriyim takmam kimseyi anlık yasarim herseyi pisman olmam yaptigim hic birseyden asla. Ben boyleyim. Ve otobuse biniyorum neden otobus diye sorarsiniz smdi ama sormayin ya soylemicem bilmeniz gerkenleri biliyosunuz zaten fazla bilgi her zaman iyi olmaz :) dyerekten otobusume biniyorum cam kenari el salladim aileme otobus hareket etmeye basladi yolcu yolunda gerekti :)
Meraktan ölürsünüz simdi siz otobusle yolculuk yapmayi seviyorum. Kumsalin gozler dolu dolu dedim abla napiyisen bea biraz olsun gulmustu. Aglama dedim artk beraberdik hep yanindayim dedim dedim dedimde nie dedim demez olaydim. Ya ben ozgurlege kosarken kumsalla olamazdim o benim tam tersimdir. Kuralci planli disiplinli uf yandim ben. İste bu huyumu sevmiyorum insanif duygularima yenik dusuyodum. Son pismanlik neye yarardi.
Neyse oyle zaman boyle zaman geldik sivas' a aa size demedim ankara'dan geliyorum ben. İndik otobusten tabi oraya gelene kadar sabh olmustu. Havayı icime cektim ve ozgurlugun kokusunu aldım resmen. Hemen kumsal taksi cevirdi ve yurda gittik. Yurt guzeldi ama ben pek bunlarla ilgilenmiyorum hemen dolabimi duzenledim yatagimi falan. Geriye kalan sey duş almamdı hemen dus almak icin banyoya gittim.
Gunun butun yorgunlugunu almisti dus iyi gelmisti. Neyse sonra saclarimi tarayip kuruttum vucudumu kremledim ellermime bakimi yaptm ustumu giyindim oglen yemek vaktiydi gec kalmamak icin ilk gunden asagi indim kumsalla yemegimizi yedik guzelce. Sonra odamiza ciktik vakit oyle boyle gecmisti uyku zamaniydi cok heyecanlamistim kimler vardi ortam nasildi. Neyse saatimi 07:00 kurmustum ders 8 dedi kumsal biliyorum 8 de oldugunu dedim.
Ama bunun sacı var kiyafeti var yemegi var e ancak hazirlanirdim. Bu yuzden 7 en dogru zamandi yatmak icin geceliklerimi giydim goz bandimi ve kulak tikaclarimi taktim malum belki horlayan var nerden bilicem sabaha kadar kulagima yastik kapayamam hic. Uykum gelmisti ve derin ruyalra daliyordumm. Hopp orda bari yanliz kalayim hadi tatli ruyalar bakalim yarin beni ne bekliyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Bayan
FantasyBir zamanlar şansı olmadığı kadar tipide olmayan dalga geçilen eziklenen ve daha sonra herkesin gözdesi olan kusursuz şanslı bir bayanın hikayesini okuyacaksınız çoğul konuşuyorum merak edilicek hikayem var :) ama bunu okumadan bilemezsinizz. Hoşgel...