hai park yena. ehh silap hai lee yena. sungyeol mengunci ku dinding. kau ingat macam dalam drama ker. tepi lah. ni lah akibat banyak tengok drama.
besar jugak eaa bilik kau. aku duduk diatas katil sungyeol. sungyeol merebahkan dirinya di sebelahku.
eh eh kau tidor bawah.
asal pulak?? ni kan bilik aku. katil aku.
pergi la. aku menolak badan sungyeol sehingga jatuh terjelepok atas lantai.
ishh nasib baik kau perempuan. sungyeol mengambil bantal dan selimut lalu meletakkan di atas lantai. ya itu tempat tidur baru dia.
habistu kau nak kahwin dengan laki. ewww.
hey kau ni kalau tak melawan tak sah kan. dah aku nak mandi.
mandi pon nak cerita ker. ya tak ya pon jangan la tukar baju kat sini.
kenapa??? apa nak malu. kau kan isteri aku.
ishh pergi la tukar dalam tandas. kau ingat badan kau cantik.
hey sia2 la aku ada sixpack kalau aku tak tunjuk kat kau. aku mendekati yena
eiii taknak la. aku menekup mukaku. alaaa kau malu kerr. taknak la. hahaha comel. sungyeol mencubit pipiku. lain kali jangan berani sangat.
eii gila ka?? dia ingat aku nak tengok badan dia tu. tapi sado la. aduhhh melt. tengok dah merah dah muka aku.
yena sungyeol turun bawah. baiklah jawab kami serentak.
nah mama dah belikan apartment kat korang berdua. so nanti korang pindah la yer. arhhh lega akhirnya aku dapat bilik sendiri nanti
skipmama, ibu, ayah kami pergi dulu yer. sungyeol jaga anak kami elok2 pesan ayah. baiklah ayah. yena layan suami kamu dengan baik pesan ibu. dengar tu bisik sungyeol. ishh annoyingnya.
ha besan. kami pon nk gerak dulu. dah rindu dah rumah kitaorang kata ibu. baiklah babai besanku. sempat lagi diorang ni buat drama.heyy bangunlah dah sampai dah ni. sungyeol menggoncang badanku. huh dah sampai kerr. lap air liur kau tu. malu orang tengok nanti. dah turun. tolong aku angkat barang.
ha akhirnya. what satu bilik jerr ada. rumah punya besar satu jer bilik. apa nih. bentakku.
hey relax la aku yang akan tidor atas sofa. bukan kau buat terok boleh. kesian pulak aku tengok laki aku nih.
ok kita buat perjanjian baru kata sungyeol.
perjanjian apa??
kau dengan life kau. aku dengan life aku. terserah kau nak buat apa. aku tak kisah. dan kau pon tak payah kisah pasal aku. deal???
deal jawab aku dengan gembira. lepas ni aku akan jalani hidup aku macam biasa hooreyy.
YOU ARE READING
perancang perkahwinan
Teen Fictionaku lee jia. aku adik kepada lee sungyeol. tapi aku bukanlah watak utama cerita ni. watak utama cerita ni ialah abang aku dengan kak angkat aku dari aku form 1 lagi. aku ialah perancang perkahwinan diorang. bukan wedding planner tapi aku yang aturka...