-Hapciu!
-Sanatate!spune tipul care a venit cu profu.
-Nu te mai prosti! spune Alexander(profesorul) furios. Ia sa vedem acum pe vine avem noi aici zice ranjind( chiar daca nu-l vad stiu ca asta face)...
Cand ajunge langa pat cineva deschide usa.
-Ce cautati aici? Domnule profesor, aceasta este camera lui Taylor si este interzis accesul persoanelor straine. Imi pare rau, dar trebuie sa plecati! spune acel cineva de care sunt sigura ca e Dylan.
-Chiar acum plecam. Dar nu suntem singurii musafiri! mormaie proful suparat.
-Eu va vad doar pe dumneavoastra, iar daca mai sunt "nepoftiti" ma voi ocupa personal de ei!
-E chiar... Dar nu mai apuca sa mai spuna nimic pentru ca Dylan ii inchide usa in nas.
Am scapat, deocamdata. Dupa ce ies cei doi, pleaca si el, de data asta incuind usa. Am noroc ca sunt la parter. Ies de sub pat, apoi sar pe geam (e a treia oara in doua zile). Nu ma vede nimeni, camera fiind in spatele cladirii. Ma indrept spre intrare tocmai cand s-a sunat.
Oare cum e sa ai o viata normala? Toti de aici ma privesc ca pe o tocilara (cam asa arat), dar nu stiu ca cineva sau ceva ma controleaza . Pana ieri eram si eu ca ei : un adolescent care singurele griji pe care le avea erau cele legate de sedintele cu parinti, de banii de buzunar si de petrecerile la care nu prea ma lasau parintii. In schimb, astazi...stiu ca la fiecare colt ma poate astepta un glont care ma va trimite departe, stiu ca am dusmani adevarati si sper in tacere ca odata sa mai am si eu o viata normala... In fine...
Imi iau chimia si ma duc spre clasa. Abia astept sa se termine ora si sa plec. M-am saturat de liceu.
Ora a decurs normal. Niciun incident, niciun profesor nebun, doar chimie, ceea ce mi-a placut...cat de cat, desi pot spune ca mi-a lipsit actiunea. Oricum, va fi mai multa diseara, cand voi fi pe pista si ma voi simti perfect. In legatura cu pista...de unde am eu motor? Fac eu rost cumva...
Ies din clasa si ma indrept spre dulapul lui Elly. O vad si o intreb:
-Mergi singura acasa sau te duce frate-tu?
-I-am spus ca prefer sa fac miscare. Tu?
-Sunt gata sa te insotesc! Mergem?
Iesim din liceu, pastrand liniste, fiecare gandindu-se la prima zi de liceu sau mai stiu eu la ce. Elly rupe tacerea :
-Ai vrea sa vii pana la mine?
-Daca nu deranjez, as fi bucuroasa!
-Nu, nu deranjezi, dar mi se pare ca esti mult, mult prea politicoasa. Te-ai drogat? Serios!
-Nu! Doamne fereste! Nici eu nu stiu ce m-a apucat. Poate hainele mele si-au pus amaprenta pe mine.
-Atunci schimba-te! Nu te caracterizeaza! Esti diferita de felul cum te imbraci, apropo, ai auzit ce a facut o tocilara profului de desen? Toata scoala vorbeste ca i-a pus nervii pe bigudiuri, au facut schimb de fluide, apoi el a primit o lovitura in toata regula intre picioare. Cred ca e nebuna!
-Eu sunt nebuna de care vorbesti, doar ca m-a sarutat fortat si i-am raspuns printr-un sut acolo unde merita...
-Nu te supara! N-am stiu!
-Nu-i nimic! Acesta e adevarul, dar a meritat! A fost cea mai tare ora.
-Eu n-am avut parte decat de plictiseala si iar plictiseala. Vreau sa fac si eu desenul cu tine!
-Nu cred ca vrei ! Cine stie ce-mi va face ora viitoare... L-am enervat chiar rau! Ai regulamentul scolii? Trebuie sa-l citesc acum ca l-am facut si pe prof sa-l citeasca. Sa stiu macar o regula, am inventat cateva care nu cred ca sunt trecute acolo...
CITEȘTI
Programata
ActionPrieteni, familie, liceu, plictiseala, petreceri... Toate acestea fac parte din viata unui adolescent si faceau parte si din viata mea. Dar totul, absolut totul se schimba doar din cauza unui zgomot. Un singur zgomot care la momentul potrivit m-a...