Aa koliko mrzim ovo idem skolskim dvoristem svi se guraju,urlaju pomislio bi neko ko ih ne poznaje da su zeljni znanja!!
Danas imam test iz fizike i odgovaranje iz istorije.Ulazim u hodnik skole kako bi dosla do ucionice iii naravno mene neko mora da saplete da bi palaa !!!
Ja:Alo bree majmune sta se guras toliko jel ti tata ovo kupio!!!?
Xxx:Izvini Tini slucajnoo sam stvarnoo.
[Inace da zaboravila sam da se predstavim zovem se Martina ,dosta njih me zove Tini.]
Ja: Ijao e Diego tata mi je nastavnik u skoli pa cu ja lepo da guram sve redom ,jel da ??!!!!Mislim lepo si to osmislio ee!!
Diego: Zasto si takva i sama znas da nije tako?!
Ja: Ae pedalaa!!!
Aaa koliko me iritiraju ovakve osobee!!
Ulazim u ucionicu fizike i naravno kasnim posto sam morala da naletim na retardiranog Diega!Nastavnica: Mlada dama se setila ds dodje u skilu.Upisana si gospodjice.
Ja: Super barem necu morati da radim kontrolni!!(Sarkasticno sam rekla)
Nastavnica: Ja to nisam rekla sedi u klupu i izvadi olovku!
Ja: Ha mozda nisi ti rekla ali ja jesam ,a i kako vi mislite da ja radim kontrolni kada nisam na casu!?Mislim upisali ste me,jel da ?!!!(verovatno cete primetiti da cesto sarkasticno odgovaram)
Nastavnica: Odbijas da radis ?!!To ce biti 1!
Ja: Ma jeli plus nisam na casu plus dobijam 1 za rad na casu!!
Nastavnica:Jos smo drski!!Ides sa mnom kod direktora!
Ja: E super idemo kod direktora bas da bas da vidim sta ce vam direktor reci za takvu nestrucnost,upise te me da nisam na casu i plus mi date ocenu!
------------------------------------------------------Dalje pisem kasnije.Nadam se da ste uzivali !Utiske u komentar mnogo mi znacii!
Ljubim vass do sledeceg dela.