PLATONİK : 2. BÖLÜM

36 1 0
                                    

Buket Çağrı'yı serviste görünce ondan hoşlanmaya başladığını düşünmüştü. Buket'in bu hoşlantısı giderek platonikleşmeye başlamıştı. Buket okulda Çağrı'yı sık sık takip ediyor ve konuştuğu kızları sıkıştırıyor ve tehtit ediyor . Buket gittikce psikopata bagliyordu. Bu yuzden yasam tarzini degistirmisti artik bir pon pon kiz degil bir gotikti. Ruyalaro birden degismiti artik Aresi degil Çağriyi goruyordu.bu garipti tabi 3 aydır aynı rüyayı görüyor ve yeni biri yüzünden rüyaları değişmişti. Bu olayları annesi okulun kameralarından izlemişti. Çünkü Buketün sıkıştırdığı bütün kızlar ötmüştü. Müdürde bunları duyunca annesine izletmişti. Bu yüzden annesi Bueketi psikolağa gitmeye zorluyordu. Birkaç gündür evde huzur yoktu. Muhtemelen komşular bağırma seslerini duyuyordu. Buket iyice kafayı yemişti. Ertesi gün Çağrı'nın yanına gitti ve ona açıldı. Çağrı tepki vermedi. Buket iyice üzülüp düşmanı olan Seda'yı dövmüştü. Annesi Buket'i artık zaptedemiyordu. Ve annesi son çare olarak babasını çağırmaya karar verdi. Babası bir mafyaydı. Ama bunu ailesinden kimse bilmiyordu. Annesi aradığında babası telefonunu açtı ve yanlışlıkla "Ne yaptın o işi, kafasını kestinmi?" demişti. Annesi korkmuş ve kekelemekli bir sesle "Sen ne diyorsun Yalın? Yoks-sa-a sen m-mafya mısın?" Yalın şaşırmış, üzülmüş ve korkmuş bir ses tonuyla "İlknur artık öğrendin. Evet ben bir mafyayım."
...
"Ama benden korkmanıza gerek yok sana ve kızıma bir şey yapmam."
...
"Alo, alo, alo"
...
İlknur telefonu kocasının yüzüne kapatmıştı. Yalın'ın söylediklerini duymamıştı ve hüngür hüngür ağlıyordu. Çok kotkmuştu. "Ne demek ben mafyayım?? Buket bunu duyarsa daha kötü olur, asla öğrenmemesi lazım." diye sayıklıyordu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikolejik SorunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin