"karşılaşma"

424 6 3
                                    

SELAM BU BENİM İLK HİKAYEM VE ÇOK HEYECANLIYIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUMM :))) MULTİMEDYADAKİ KATE..ŞARKIYI DİNLEMENİZİ ÖNERİRİM

"Öp beni! buna ihtiyacım var "

kate bir türlü bu sözleri aklından çıkaramıyordu..

yıllar sonra onu rüyasında görmesi normalmiydi.

Rüyasını düşünürken birden zilin sesiyle kendine keldi.soğumuş kahvesini masanın üzerine bırakarak kapıya doğru yöneldi .bu saatte kimdi ki ?

''senin ne işin var burada? ''

''kate seninle konuşmam gerek saatin geç olduğunun farkındayım ,ama konuşmalıyız''

bu saatte ne işi vardı burda bunun bu kadar önemli ne olabilirdiki.

''sky tekrar saçmalayacaksan gerçekten bunu çekemiycem bence daha sonra konuşsak daha iyi olur''

''lütfen kate her şey için gerçekten pişmanın beni affet''

kate sky'ın tekrar neden geldiğini anlamıştı.gerçekten onu çekemiyecekti

''sky gitmelisin ,gerçekten hiç havamda değilim ''

''tamam o zaman gidiceğim ama bir şartla ''

''nedir şartın''

''benimle sadece son bir gün daha geçir olurmu? Arkadaşımın doğum günü partisi var pariste oraya gidelim ve bir gün geçirelim olur mu ? İnan ki seni bir daha rahatsız etmiyeceyim ''

''ahh sky bilmiyorum.bu şaçmalık''

''lütfen kate sadece bir gün''

''pekala tamam ama sadece bir gün ''

''tamam seni yarın sabah saat sekizde almaya gelirim''

sky gittiğinde kate kendine küfürleri saydırıyordu.neden kimseye hayır diyemiyordu.skydan ayrılmayı başarmıştı ama hala ona hayır diyemiyordu.bu tam bir şaçmalıktı parise gidip ne yapacaktı onunla orada ? Daha fazla bunları düşünerek kendini yıpratmamalıydı.yarın olacak ve yarından sonra tamamen sky onun peşini bırakacaktı.kendisine küçük bir çanta hazırladıktan sonra yatagına kendini bıraktı.gözleri kapanırken sözler aklına geldi ve acaba tekrar aynı rüyayı görürmüyüm diye düşünürken uykuya daldı..

sabah saatin sesiyle yatağından fırladı..saat yediydi ve bir saat sonra sky gelecekti.yataktan hiç çıkmak istemiyordu,ne diye söz vermiştiki?

......

''selam sky''

''selam ,bekletmedim umarın''

''yoo hayır dediğin gibi saat tam sekiz''

''bu günün bir dakikasını bile sensiz geçirmek istemedim''

''gitsek iyi olcak uçağı kaçırmak istemeyiz ''

sky biraz bozulmuştu ama ne yapabilirdiki artık ona karşı bir şeyler hissetmiyordu.havaalanın kadar sky hiç durmadan konuşmuştu ve daha bir saat birlikte olmalarına rağmen gerçekten kate sıkılmıştı.uçağa biner binmezde uyumuştu..

parise geldiklerini haber veren anons sesini duyunca kate mırıldanarak uyandı.

''ah tanrım her yerim ağrıyor''

''arkadaşımın evine gittiğimizde sıcak bir duş alırsın ve hiçbir şeyin kalmaz canım ''

''sky bu arkadaşın kim ?pariste arkadaşın olduğunu bilmiyordum..''

'' sana hiç bahsetmedim elena'dan aslında uzun zamandır elena'yla görüşemiyorduk o yüzden bilmiyorsundur . Merak etme birazdan tanışacaksın ve eminim elenayı çok seveceksin ''

evet bütün derdim şuan elanaydı..şu lanet gün bitsede evime dönsem diye düşünürken sky ;

''hadi inelim '' diyerek beni düşüncelerimden çekti aldı ..

valizlerimizi aldıktan sonra yürümeye başladık.karşıda bir kız durmadan bize el sallıyordu sanırsam elana oydu ve sky'ın dikkatini çekmeye çalışıyordu.sky'a kızı gösterince cevabımı almıştım.kızı söyle bir süzdüm gayet seksi ve tatlı bir kızdı..sky'a koşarak sarılmıştı.

''seni gerçekten çok özlemişim nerelerdeydin ?''

''ah bende seni elena görüşmeyeli uzun zaman oldu,bak seni kiminle tanıştıracağım bu kate sevgilim daha doğrusu aramız biraz bozuk ama belki bize paris biraz iyi gelir diye düşündük''

aman tanrım sky ne şaçmalıyordu böyle biz ayrılalı beş ay olmuştu ve beni arkadaşına sevgilim diye tanıtıyordu tam ağzımı açacakken. Elena bana sarıldı.

''selam tatlım sonunda tanışabildik gerçekten memnun oldum ama acele etsek iyi olur evde bizi bekliyorlar '' diyip yürümeye başladı.

Ne oluyordu burda sky'a sinirli bir bakış attım.ama Beyefendi kafasını çevirip elenayı takip etmeye başladı.ikisinede küfürler yağdırarak onları takip etmeye başladım..

....

''işte burasıda benim evim sky''

''bizim küçük elena büyümüşte kendine ait bir evide olmuş''

''sky bence o konuları hiç açmayalım,kate canım keyfine bak çantalarını şuraya bırak istersen''

ben hala deminki olayın etkisini atlatamamış halde çantalarımı gösterdiği yere bıraktım.bu işin sonunu gerçekten merak ediyordum.o sırada kate beni kolumdan çekerek yanına çekti.

''sky sen beni sevgilinle tanıştırdın sıra bende..hayatım misafirlerimiz geldi ''

''geliyorum aşkım''

skyla birlikte kafamızı sesin geldiği tarafa doğru çevirdik..hayal görüyor olmalıydım onun burada ne işi vardı.yıllar sonra karşımdaydı ve bana adım adım yaklaşıyordu. Tanrım bu yaşadıklarımın hepsi rüya olmalı ve eminim birazdan uyanacağım...

sadece sen ve benHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin