~SINOPSIS~

259 16 0
                                    

Semasa Yoona sangat bahagia di kolej,tiba² Luhan datang kembali dan mengingatkan kisah mereka kembali.Ketika berada di sekolah menengah dahulu,Luhan ialah salah seorang senior yang sangat kacak serta popular juga crush kepada Yoona.Pernah sekali Yoona memberitahu perasaannya pada Luhan,tetapi ditolak dengan dingin."TAK NAK!TAK FAHAM KE?"Terus Yoona bertukar sekolah apabila ditolak oleh Luhan.Ya,ketika itu Yoona sangat cantik.Memang pelik orang lain kenapa Luham tolak Yoona yang hot itu.Pertemuan mereka berdua yang paking tidak diduga menjadikan hati Yoona yang sudah hampir sembuh menjadi luka yang paling menyakitkan kembali lagi lagi apabila Luhan ingin memberitahu kebenaran.Yoona takut,kebenaran yang akan dikatakan oleh Luhan menjadi satu keretakan yang akan menghancurkan hatinya yang sudah rapuh ketika berjumpannya.

******************************

Sehun ialah oppa kandung kepada Yoona dan sangat menyayangi Yoona.Kerana persahabatan mereka iaitu Yoona dan Jessica dari berumur 5 tahun,Sehun jatuh cinta pandang pertama pada Jessica Jung ketika pulang dari Amerika Syarikat kerana pindah disana ketika umurnya 9 tahun.Tak disangka,Jessica juga mempunyai perasaan yang sama padanya.Memang pada mulanya hubungan percintaan mereka sangat bahagia tetapi satu peristiwa menjadikan Sehun merasa dia tidak mempunyai cukup masa untuk bersama Yoona dan tidak mahu melukai hati Jessica dengang berita yang diterimanya.
APAKAH YANG AKAN TERJADI PADA KISAH CINTA MEREKA YANG MEMANG RUMIT?BERHASIL ATAU .....KECUNDAM?

LUHAN - MIANHAE AND SARANGHAEYO.
YOONA - WAE?KENAPA BARU SEKARANG AWAK CINTAKAN SAYA?KENAPA BUKAN DULU?
SEHUN - JESS,MIANHAE.KITA PUTUS!
JESSICA-WAE,OPPA?HOW DARE YOU?I HATE YOU,OH SEHUN!!

P/S:
Any comment?Comment je.Author takkan marah.Tapi,kalau nak bash tu,mianhae author cakap awal² sebab mungkin bila ada yang bash,tertype perkataan yang tak senonoh dan tak elok dibaca.Maafkan author ye

In Your Love (Malay fanfic)Where stories live. Discover now