Szereplők: Derek Hale, Stiles Stilinski, Lydia Martin, Scott McCall
Egyperces Harry Potter x Teen Wolf AU.-Figyeljetek ide, mert többször nem fogom elmagyarázni.-szólalt meg Mr.Hale mire minden duruzsolás abbamaradt. Stiles visszafordult a katedra felé ahol a mardekáros tanár lazán nekitámaszkodott az asztalnak. Izmain néhol meg-megfeszült a talár. A férfi elővette a pálcáját és jól gesztikulálva kiáltotta el magát: Expecto Patronum!-A pálcából kiszivárgó kék köd lassan alakot öltött, egy hatalmas farkas formájában. A diákoknak alig volt idejük jól megszemlélni a csodálatos álomképet, mert szinte azonnal eltűnt.
-Koncentráljatok a legszebb, legboldogabb emléketekre és úgy idézzétek elő a patrónust. A...-Hale tovább magyarázott, Lydia jegyzetelt, Scott az eltört pálcáját ragasztgatta, Stiles pedig tátott szájjal figyelt.
-Most ti jöttök.-biccentett a gyerekek felé és a tekintete megállapodott egy izgő-mozgó fiún.
-Stilinski! Jöjjön!-intett cinikus mosollyal az arcán és megvárta míg a fiú kisétál elé.
-Expecto Patronum!-mondta halkan és egy erős mozdulattal meglendítette a pálcáját. Nem történt semmi. Se patrónus. Se varázslat.
-Hangosabban és gyengédebben. Figyelj a gondolataidra.-válaszolta kurtán a fekete hajú férfi és elővette a pálcáját Stiles értelmetlen arckifejezése láttán. Újra megidézte a patrónusát mire a hollóhátas fiú elismerően biccentett.
-Expexto...Patronum!
A varázslat működött. Egy vörös róka jelent meg a katedrán, a farkas mellett. Először körbeszimatolt, lassan, félve majd a másik patrónushoz rohant és nyalogatni kezdte a pofáját. A hatalmas állat viszonozta a gesztust majd mikor a róka megfordult a hátára ugrott és MEGHÁGTA! Hale tanárúr azonnal eltüntette patrónusát míg a róka nyüszítve somfordált oda Stileshoz.
-A mai órának vége!-kiáltotta a tanár vörös arccal és a fiú felé fordult.-Veled még beszédem van!
YOU ARE READING
Teen Wolf One Shots [HU]
FanfictionSterek Stydia Stallison Stott Stalia Scira Madia Kydia Kilia Dydia Scallison Sciam Scisaac És minden elképzelhető ship.