Only Lego (Ed Sheeran fanfiction)

564 35 8
                                    

   Părăsită la naştere de propria sa mamă, alături de un bileţel pe care îi era scris numele. Adoptată de o asistentă cu venituri medii şi acceptată într-o nouă familie. Nimic mai mult decât trecutul Ninei Bell. Nimic mai mult decât amintiri ce se vor uitate.

   Nina îi este mai mult decât recunoscătoare doamnei Sheeran. A fost primită călduros în familie, fiindu-i asigurată o viaţă normală şi nefiind considerată doar o fiică adoptivă. S-a integrat, iar fraţii săi, Mattew şi Edward, au acceptat-o imediat ca o soră mai mică şi ca pe un partener de joacă pe cinste. Alături de Mattew îşi petrecea ore în şir pictând tablouri pentru magazinul de artă al familiei, Sheeran Lock, iar Ed era cel mai bun partener pentru o joacă cu piesele de lego. A învăţat să cânte la chitară la o vârstă fragedă, alături de fraţii săi.

   Pe scurt, o viaţă în familia Sheeran era tot ce-şi putea vreodată închipui Nina. Dar, la 16 ani, întreaga familie a fost zguduită de fuga de acasă a lui Ed. Niciunul dintre fraţi nu a putut găsi o explicaţie matură pentru eveniment, fiind conştienţi de dorinţa lui Ed de a deveni cântăreţ şi de faptul că părinţii lui îl obligau să devină artist. Acest lucru impus de soţii Sheeran nu era deloc ceva ce i-ar fi deranjat pe Nina şi Mattew, dar Edward nu vroia asta şi purta nesfârşite certuri pe această temă.

   În fine, Ed nu a mai fost vreodată văzut de familia sa. Se mulţumeau cu ideea că-şi împlinise visul, dar nu l-au mai acceptat vreodată ca şi parte a familiei. Defapt, nici el nu a mai dat vreun semn că ar vrea să se mai întoarcă.

   În concluzie, o viaţă fără Ed deveni ceva normal. Toţi erau ocupaţi cu magazinul lor, Sheeran Lock, care devenise foarte cunoscut în Anglia. Nu datorită picturilor sale sau a imensei colecţii de instrumente de artă, ci datorită galeriei sale de clădiri din piese de lego ale Ninei. Galeria era vizitată zilnic de oameni de toate vârstele şi din toate colţurile lumii, iar Sheeranii deveniseră celebri. Dar niciodată nu au fost puşi în legătură cu cântăreţul ,,turtă dulce" Ed Sheeran. Nici nu ar fi vrut asta. Nu mai făcea parte din familie odată cu plecarea sa.

   Dar într-o zi, Ed se întoarce la Sheeran Lock.

   Regretă totul şi este din nou acceptat în familie. Părinţii săi regretă că i-au purtat pică atâţia ani. Mattew se bucură de revenirea sa şi uită tot ce avea legătură cu fuga sa nejustificată. Dar cineva încă îl urăşte. Cineva încă nu poate să-şi dea seama cum de roşcatul poate să-şi facă din nou apariţia şi toţi să se comporte ca şi când nimic nu s-a întâmplat. Ca şi cum ei nu au trecut prin frica zilei în care el fugise, crezându-l rapit sau chiar mai rău.

   Ei uitaseră, dar Nina avea să-l urască în continuare.

   Până îşi ia bagajele şi se cară înapoi de unde a venit.

All rights reserved ©

only lego // ed sheeranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum