Am sa incep cu lucruri simple dar in acelasi timp banale. Cine sunt eu? Pai toti ne punem in aceasta viata macar o data aceasta intrebare.
Eu pot spune ca mereu am fost catalogata ca fiind tipa vorbareata si stresanta..de care multi ...ei bine fug. Multi judeca in lipsa de cunostiinte...NICIODATA DAR NICIODATA nu mi am permis luxul de a judeca o persoana . Si stiti de ce? 1. Eu nu sunt in masura sa judec pe altii.
2. Nu stiu cate a facut doar ca sa se ridice din pat in dimineata respectiva.
Nu vreau sa par o persoana care nu are defecte pentru ca am...chiar o groaza.. nu imi ajung toate degetele pentru a le inumara.
Ideea e ca...nu sunt ce par. Hai sa recunoastem...chiar si cel mai dur tip din liceu are probleme sau e mort dupa mangaiatul pisicilor...toti avem acea coarda sensibila.. care doar daca o atingi..obtii tot ce vrei.
Revenind la mine..nu am nici cea mai vaga idee... parca s a sters totul ...si am uitat ce ma reprezinta.
Toti au crezut ca e bine daca sau jucat cu sentimentele mele...am in clasa un tip care obisnuia sa se joace zilnic cu ele..(cu sentimentele mele) mereu am patit asta si in generala si acum..la liceu. In fine..mi am promis ca daca el imi va pica la Secret Santa( stiti sa pui numele pe bilet...apoi tu pe cine tragi sa ii dai un cadou..noi facem asta mereu..) sa ii cumpar..un glob..o masinuta..de jucarie..ceva dar sa nu se mai joace cu sentimentele mele. Dar nu a picat el asa ca ...ei bine poate la anul...dar tipul momentan a incetat ceea ce ma bucura . Adica da...poate par rea ...sau inganfata..sau stana de piatra...dar nu sunt asa...chiar de loc. Cred ca sunt tocilara aia timida si in banca ei care nu are nici o treaba cu ceilalti. Nu imi pasa de restu ce vorbesc sau cum se comporta ...eu traiesc in lumea mea.. plina de muzica...carti...lucruri.
Nu spun asta ca vreau eu sa dau clasa.. la restu o spun pentru ca ... Daca azi faci ceva sau vorbesti urat cu cineva...nu azi ...nu maine...dar va venii o vreme in care acel cineva te va face sa iti para rau pentru ce ai facut atunci. Credeti ma ...chiar asta am patit o eu..o sa va povestesc in urmatoarea mea destainuire. Eu nu imi termin frazele cu "pe curand jurnal"...sau sa le incep cu "draga jurnal".
Din nou...scriu doar ca sa ma descarc...si nu ma astept ca cineva sa citeasca.. daca aveti sfaturi/intrebari/sau sa va spuneti o intamplare si ce ati invatat din ea..as fii incantata sa o aud..( sa o vad scris) va pup...si va multumesc.. mai scriu.:))
CITEȘTI
Jurnal..
Non-FictionNu e o carte...poate e doar o tampenie. Dar stiu ca sunt gandurile mele puse aici. Bucati din sufletul meu si transcris pe foaie. nu imi pasa daca nu iti place. Daca vrei sa afli sau daca vrei sa stii ceva despre mine.. sau daca voi aveti proble...