Eerste klant

1.3K 12 3
                                    

Ik lig nog steeds op het bed te wachten het lijkt wel uren te duren. Er komt iemand de deur uitlopen en zegt: hoi ik ben dany en ik kom je redden. Ik kijk hem onbegrijpelijk aan. Hij heeft alles uitgelegt. Hij heeft verteld dat hij mij hier uitkomt halen als hij mijn klant was. Hij liep weg en zei: Ik kom je echt redden geloof me, doei Hemel. Hoe kent hij mijn naam? Het boeit niet als ik hier maar wegkom. Er komt iemand anders aan gelopen. Hij roept wie is nummer 9. Ik zeg: ik wie anders. Hij loopt naar mij toe en streelt over mijn been. Ik krijg er de kriebels van ik wil eigelijk zeggen dat hij moet stoppen maar als ik dat zeg dan komt luke meschien en dan .... Ik durf er niet aan te denken. De jongen ziet er uit als iemand van 20 en ik ben nog net 18. Hij trekt zijn al zijn kleren uit en komt bij mij op het bed zitten. Hij trekt mij topje uit en mijn slipje. Ik wil gillen maar er komt niet eens een piepje uit mijn stem. Ik sluit mijn ogen en hoorde het schuren van een soort van fliesje. Als ik mijn ogen open doe zie ik dat hij een condoom om doet. Ik wil mijn ogen sluiten maar, hij slaat mij en zegt dat ik mijn ogen open moet doen. Ik keek toe hoe hij de condoom aandeed ik wou het niet zien maar wie weet wat hij kan doen? Ik voelde opeens pijn en ik wou huilen maar deed het niet. Ik voelde dat hij rondjes draaide en ik voelde het plastic. Hij vroeg of ik het lekker vond? Ik zei: n n n nee. Hij sloeg mij en hij zei dat ik ja moest zeggen. Ik zei ja omdat er geen andere uitweg was. Ik wou naar huis maar dat kon niet mijn ouders waren een hele maand weg. Ik hoop maar dat dany komt. Toen hij wegging deed hij mijn topje en slipje weer aann. En hij liep weg. Ik moet nu maar afwachten wat er nu gaat gebeuren.

LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu