Ile to już czasu mineło od kąd ostatni raz byłam w Londynie? Bardzo tęsknię za tym miejscem .Mam pomysł jak tam znowu pojechać . Myślałam nad tym aby zadzwonić do mojej cioci która tam mieszka i poprosić ją o to aby na tydzień przygarneła mnie do siebie .
Wyszłam z łazienki z wielkim uśmiechem na twarzy i pobiegłam po schodach jak najszybciej mogłam do mamy aby ją poinformować o wyjeździe do Londynu ponieważ ciocia się zgodziła na moje odwiedziny. Mama powiedziała żebym się szybko pakowałam bo zamawia bilet na jutrzejszy samolot.Ucieszona jak nigdy poszłam do swojego pokoju i zaczełam wkładać do walizki rzeczy które będą mi potrzebne .
Nadzszedł dzień wyjazdu . Mama zawiozła mnie na lotnisko. Lece . Podziwiam piękne widoki zza okna samolotu . Bum! Ptak uderzył w okno . Przestraszona wyciągłam telefon i pisałam z ciocią o ty że już jestem w drodze do niej . Wstałam z siedzenia by pójść do WC i nagle przy chwili nieuwagi potknełma się i spadłam na słodkiego przystojniaczka ,przeprosiłam go i poszłam dalej ponieważ siedział z jakąś dziewczyną i z tego powodu nie zagadałam do niego.Lądujemy .
Wysiadłam i pojechałam autobusem pod blok mojej cioci . Witaj ciociu. Przywitałam się i uścisnełam ją z radości . Pomyślałam że zrobimy razem z ciocią coś co lubimy obie robić. Poszłam do pobliskiego sklepu i kupiłam kilka kolorowych lakierów . Wracając zauwarzyłam tego chłopaka którego wcześniej widziałam w samolocie . Zatrzymał mnie , spytawszy czy jestem dzisiaj zajęta i czy nie mam planów na dzisiejszy wieczór . Spytałam go dlaczego nie spędzi tego wieczoru ze swoją dziewczyną co była z nim w samolocie. A on ze śmiechem odpowiedział że to nie była jego dziewczyna tylko siostra . Zarumieniłam się i odparłam że dzisiaj nie mam czasu ale jutro z chęcią pójdę .