Kroatië: 00:32
Er gingen drie vriendinnen op vakantie naar Kroatië, kathinka, liza, merel en Eva. Ze gingen die nacht naar een disco en toen was Eva dronken en ging met 2 (onbekende) mannen flirten. Eentje was veel ouder dan haar en was Duits en de ander was Engels en iets ouder. Maar liz en kathinka gingen weer naar het huisje en Eva en merel bleven nog. Na een half uur vroeg merel of ze mee ging, maar ja Eva was dronken en bleef, merel bleef maar vragen of ze mee ging totdat merel het zat was en weg ging.De volgende ochtend werd kathinka wakker en zag dat Eva weg was. Ze maakte liz en merel wakker en zij "meiden Eva is weg!" De meiden waren klaar wakker. Ze gingen haar zoeken maar zagen haar niet. Kathinka raakte in paniek en zei "wat nou als ze ontvoerd is?"en merel zei "ik weet het niet, maar ze komt vast terug. Je kent haar toch?" "Ja" zei kathinka.
Eva: 9:34
He waar ben ik? O nee ik hoor voetstappen! ze probeert haar hand er n te bewegen maar ze zit klem vast. Maar ze ziet niks. Ze hoort de voetstappen dichterbij komen en roept "help me! Maak me los"
Maar die man legt zijn hand op haar hoofd en hijgt hard.
Ze vraagt zich af wat gebeurd er? Kom ik hier wel weg? Waar zijn liza, kathinka en merel?